21 Aralık 2010

Platform botlarımın son hali :)

   Bu botlarımla ilgili postu daha önce yayınlamıştım. Lovelyshoes'dan aldığım canım botlarım :) O kadar çok sevdim ki anlatamam,çok çok rahatlar ve ayağımda duruşlarını da çok seviyorum,sevimli görünüyorlar :)) Çok düz oldukları için kenar kısmına zımba döşemiştim ama aklımda zincir de eklemek vardı ve bugün zincir işlemini de tamamladım . Ben hem zımba hem de zincir çok severim eskiden beri böyle gümüş renk metal detaylara karşı sempatim vardır . Bu sene böyle zımba ve zincir detaylı botlar çizmeler de çok moda oldu,ee ben de kendime gayet ekonomik bi zincirli zımbalı bot yarattım. Resmen yoktan var ettim gibi oldu çünkü lovelyshoes ayakkabı fiyatlarını bilirsiniz çok uygunlar ;) Ben bu botlarımı eskiyip hurda olana kadar giyerim :D





   Bu da lovelyshoes daki ilk sade halleri :))

0 yorum:

Yorum Gönder