29 Aralık 2010

Pazar ganimeti yüzükleeeer :))

   Yüzük manyağıyım evet o benim !! :) Yüzüğe fazla da para vermeyi sevmem,ya kendim tasarlar yaparım ya da en fazla 10 tl.ya farklı orjinal modeller bulur alırım,çok da mutlu olurum aldığım ucuz yüzüklerle valla hiç de gocunmam hııhhh :D Bu yüzükleri de bugün bizim Bostanlı pazarında gördüm ve 1 tl.olduklarını öğrenince başlarından 10 dk.ayrılamadım,deli gibi taktım taktım çıkardım :))) Mavi olanı anneme aldım,diğerleri benim oleeyy !! En çok elips olan morluya bayıldım,kim der bunlara 1 tl.diye yahuuu süperler !!!!!





4 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

ysasın büyük yüzükler
özellikle pazardan ucuza alınmış ise
güle güle kullan

Junkhead dedi ki...

Teşekkürleeerr evet ucuza ve çok güzel yüzükleeer:))

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

offf çok güzeller, güle güle kullan, neden bizim pazarda yok böyle şeyler ama ya :(

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler marjocum:)Gel bizim pazara o zaman :P Daha bi sürü çeşidi renkleri vardı yaa hepsini toptan alasım geldi inan:))

Yorum Gönder