12 Aralık 2010

Pasaj dükkanıma tazecik yüzükler eklediiiim :)

   Arkadaşlar,ilk kez resin çalışması yaptım dün ve çok cici yüzükler çıkardım ortaya. Bu resin denen şey aslında bir tür reçine,takı yapımında da kullanılıyor . Ben de resin ile takılar yapmak için bazı malzemeler almıştım,ve kendim seçip ayarladığım desen ve resimleri kullanarak bu yüzükleri çıkardım ortaya . Ama bu hafta içinde daha geniş kapsamlı malzemeler sipariş vereceğim ve ilerleyen günlerde daha içime sinecek daha farklı şeyler yapacağım :) Yüzükleri satışa sunmuş bulunuyorum,ilgilenenleri  buraya alalım ;) Bunlar henüz ilk resin yüzüklerim olduğu için çok uygun bir fiyattan satışa sundum . Her birinden tek adet vardır ve 10ar tl.dır . Sadece Corpse bride ve Vincent'i ayıramadım,onları çift olarak satıyorum ;)






0 yorum:

Yorum Gönder