16 Aralık 2010

Ojesiz tırnaklarım ve Claire's 47 numara

   Son aldığım ojelerden biri olan Claire's 47'yi sürdüm ilk kez . Ben çok beğendim,zaten mor ve siyahtan sonra en sevdiğim renklerden biri de fuşyadır,neden acabaaa :) Mora en yakın renk olduğundan olmasın :)) Çok foto ekleyeceğim,fotoları flaşlı çektiğim için renk baya canlı bir fuşya gibi göründü,aslında karşıdan bakınca daha koyu görünüyor,ışıkta ve gündüz gözüyle fotolardakine yakın olur herhalde ... İlk fotoda da ojesiz tırnaklarım ;) Ben hayatımda hiç manikür yaptırmadım yapmadım da,yapmaya da niyetim yok . Seviyorum tırnaklarımı bu halleriyle,kütiküllerim falan da öyle belirgin değildir benim,tırnaklarımla bütünleşmiş herhalde o yüzden hiç anlaşılmıyorlar :) Bir de manikür yaptırmaya başlayınca,sürekli yaptırmak gerekiyormuş sanırım,öyle bişeye başlamaya niyetim yok ben memnunum :) Buyrun şimdi fotolaaaar ...








8 yorum:

youknow dedi ki...

bu oje bendede var ama fuşya değil bordo bu oje :D sana yakışmış

Junkhead dedi ki...

Sağol :) Emin misin sendekinin bu olduğuna ya bu bordo değil ki,sürüyle bordo ojem var ama bariz fuşya,mora kaçan bir ton ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Canım tırnakların gayet güzel, bence gerek yok maniküre filan :) Bende kendi manikürümü kendim yapıyorum bazen :)
Ojenin rengini çok beğendim, resimlerde bariz mor'a çalan bir fuşya gibi çıkmış :) Bende geçenlerde Claire's den bir lacivert, bir yeşil bir de mavi-mor arası bir renk aldım...Sürdüğümde bende eklerim bloga! Ah bu ojeler beni batıracak zaten artık oje alımlarımı durdurdum! :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :)Ben de gerek duymuyorum maniküre valla,belki bozulacak maniküre başlasam tırnaklarım ... Böyle memnunum :)Ah sorma ya,Allahtan çok pahalı bişey değil yani aldığım ojeler en fazla 3-4 tl.oluyor ki çok alabiliyorum düşünmeden :D Claire's oje renkleri de delirtir insanı ya,ben dükkana bi giriyorum gözüm dönüyor hangi renkleri alsam diye bakakalıyorum her seferinde :)))

özge dedi ki...

çok yakışmış canım,artık mor deyince hemen sen aklıma geliyorsun:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım çok teşekkürler :) Ben gelicem tabi aklına,valla başkası gelse ayıp olur :D mor = Junkhead :P

youknow dedi ki...

bak aynısı deilmi fotolarıda gunes ısıgında cektim fusya daha pembe tonlu bana göre ama buda koyu bordo değil fakat bordo yani bana göre :D
http://hayallergercekolsa.blogspot.com/2010/10/claires-47.html

Junkhead dedi ki...

Evet aynısı ama bana göre de fuşya :) Işığa göre farklı görünüyor rengi,çoğu ojenin de öyle oluyor ya gelen ışığa bağlı galiba ... Ben flaşlı çektiğim için daha morumsu fuşyamsı göründü renk,ama seninkinde bordoya benzer bi tonda çıkmış evet ;) Ama yine de ben bordo demem buna yani diğer bordo ojelerle karşılaştıracak olursak :))

Yorum Gönder