17 Aralık 2010

Oje matlaştırma işlemini tamamlayabildim :)

   Dün bir sorunla karşılaşmıştım,Claire's oje matlaştırıcı sürdüm ve ojelerim matlaşmadı . Şaşırdım nası iş bu dedim,anlayamamıştım .. Ama sağolsun Ezgi arkadaşımız akıl verdi bana ve biraz önce hallettim bu sorunu. Meğerse ben dikkat etmemişim,Claire's oje matlaştırıcı 2 fazlıymış ve sürmeden önce baya bir çalkalamak gerekiyormuş.Ben de 2-3 tırnağıma sürdüm tekrar tekrar çalkaladım ve bu sefer olduuu oleeyy :D Bunlar da mat tırnaklarım,dünkü fuşya oje patlıcan moru gibi oldu artık :) Biraz uyduruktan sürüverdim ama deneme amaçlı gibi oldular,idare edin ;)

                                                                          FLAŞLI 


                                                                      
                                                                          FLAŞSIZ


6 yorum:

Ezgi dedi ki...

Yardımcı olabildiğime çok sevindim:)
Canım ayrıca twitter kullanıyor musun eklemek istiyorum seni ama sayfanda sağ üstteki twitter butonu çalışmıyo farklı yere yönlendiriyor :(

Junkhead dedi ki...

Tekrar sağol canım valla sayende hallettim:)Ya twitter kullanmıyorum ben,o sağ üstte çıkan şeyi de kaldıramadım,blog temamı değiştirdikten sonra çıktı o reklam gibi bişey sanırım:D benimle alakası yok yani onun:)Ama facebook dükkan sayfama beklerim seni eğer face kullanıyorsan :

http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/MORjinal-Pasaj/171834042834684

Ezgi dedi ki...

kullansaydın keşke eğlenceli oluyor twit alemi
çoktaan üyeyim ki Morjinal pasaja :)))

Junkhead dedi ki...

Aaa hadi ya du bi bakayım tekrar:)Yok ya aman twitter da eksik kalsın,face ve blog yeter:D

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

ojeler harika ama ellerin daha harika. çok şanslısın:)

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkür ederiiim :)

Yorum Gönder