02 Aralık 2010

Lovelyshoes botlarıma kavuştum ve zımbaladım :))

   Arkadaşlar daha önceki postlarımdan birinde bahsetmiştim lovelyshoes dan bot aldım gelecek diye,ve salı günü elime geçtiiii :) Hatta aynı gün giydim bile hemen,çok rahat hiç bir acıtma vurma gibi bir sorun çıkarmadı ki normalde çoğu ayakkabı benim ayağımı rahatsız eder vurur . Ama bunların içi yumuşacık da olduğu için gayet rahattı çok sevdim. Ama tabi çoğu kişinin bildiği gibi lovelyshoes ayakkabı-botlarından süper bir kalite beklememek lazım :) Bunların da öyle abartılacak bir tarafı yok yani,ama ben çok sevdim. Çok düz bir model olduğu için de aklımda bunları zımbalamak vardı,ve biraz önce zımbalamış bulunmaktayım ama hala sade görünüyor gözüme :D Sadece dış üst kenar kısımlarına zımba geçebildim çünkü en kolay ve zorlamayan kısım orası malesef,aşağı kısımlara ulaşıp zımbaları geçirmem baya bir zor olacaktı yapamadım . Bence de az da olsa bir hava geldi botlarıma,siz ne dersiniz ? İlk halleri ve zımbalanmış halleriyle fotolara bakalım şimdi de :) (model bendeniz,çoraplara dikkat -MOR lu- :))))












4 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

güle güle giy
ayakta gercekten güzel duruyolar.

su zımba ayrıntısına da hastayım ya

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler,çok da rahatlar :)Benim gibi topuklu giyemeyenler için gayet uygun bu tarz modeller . Ben mor manyağı olduğum gibi bir de zımba manyağıyım :D Hehehh ...

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Zımbalarla ayrı bi güzel olmuş gerçekten :D

Junkhead dedi ki...

Sağol Marjo :) Çok rahat,çok seviyorum bu botlarımı :))

Yorum Gönder