13 Aralık 2010

İlk mimim,yeni yıl mimiiii :)

   makeupwithstyle arkadaşım,kendisinin de cevapladığı yeni yıl mimini bana havale etmiş :)) Ben de heyecanlandım bi an hehehh,ilk mimim oluyor bu ,hadi bakalım ... Ben de tüm blog izleyicisi arkadaşlarıma yolluyorum bu mimi,isteyen cevaplayabilir ;)

   1-Yeni yıl nasıl ve kimlerle girmek istiyorsun ?

Aslında kesin bi planım yok ama sevdiğim insanla girmek istiyorum :) <3 Hava soğukta olsa donsak da onla Alsancak sokaklarında geçirmek istiyorum yeni seneye girişimi ... Üşüsem bile zaten ellerim onun ellerindeyken ısınırım :)

   2-Yeni yılda neler yapmak istiyorsun ?

Eski yıllardan 1000 kat daha iyi güzel geçmesini istiyorum. Neler yapmak istiyorum,hmmm ... Tasarımlarımı daha çok kişinin görüp duymasını ve daha çok satış yapmayı,para kazanmayı istiyorum . Böyle sorulunca garip geliyor aslında,yani ne bileyim :) Sonuçta neler yapacağımı da ,hayatın neler göstereceğini de zaman geçtikçe görürüz . Ama ben sevdiğim insanlarla mutlu olmak istiyorum . En önemli şeyler sağlık ve mutluluk değil midir zaten ? Onlar olsun,gerisi gelir diyorum ...

   3-Yeni yıl sizce ne demek ?

Yeni yıl her seferinde yeni diye heyecan ve umutla girdiğimiz ve en sonunda "geçen sene" diye bahsedeceğimiz bir yıl daha işte :) Bikaç ay sonra yeniliği falan kalmayacak zaten ... Bi de bakmışız,yeni yeni dediğimiz yıl da,diğer yıllar gibi çabucak akıp gitmiş ... 

   4-Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun ?

Bunu da aslında hiç öyle özel olarak düşünmedim. Ben çok bişey istemiyorum bu hayattan yahu ... Sadece sağlıklı ve mutlu olayım,sevdiklerim yanımda olsun,işlerim iyi gitsin yeterli. Çok bişey istemiyorum ama her zaman rast gitmiyor malesef bazı şeyler ...

   5-Yeni yıla dair mesajın nedir ?

Herkes mutlu olsun,kimse birbirini kırmasın,sebepsiz yere boş şeyler yüzünden kimse kimseyi üzmesin :) Herşey yolunda gitsin daha ne mesajım olsun yahu ;)

0 yorum:

Yorum Gönder