19 Aralık 2010

İlk frankenım ! Gri ojem :)

   Eveeeet sonunda istediğim gri ojeyi kendim yaptım :) Çok da güzel oldu,koyuluğu da tam istediğim gibi ayarladım çok sevdim ben bunuuu :)) Ben beyaz ve açık renk oje kullanmadığım için,annemin ojelerinin arasından yarıya inmiş eski bi beyaz Alix avien buldum ,onun şişesinde yaptım işlemleri ... İçine önce L.A Girl matte siyah ojeden kattım,başta biraz koyu olmuştu,sonra Flormarın bi beyazından da biraz kattım ... En son da Flormarın minik gümüş simli ojesinden kattım pırıltı olsun biraz diye :D Veee ortaya bu gri oje çıktıııı ! Ben çok sevdim,umarım siz de beğenirsiniz :) Oje nolarını merak eden olursa yorumda sorabilir,bakıp yazarım ... (Buarada bana franken yapma aşamalarını uzun uzun anlatan yardımcı olan beautyrules arkadaşıma çok teşekkür ediyoruuum :) sanırım benim grim onun grisiyle aynı tonda olmuş,benimki simlisi hehehh )







17 yorum:

youknow dedi ki...

bende yapmıstım bundan :D cok guzel ya

Junkhead dedi ki...

Teşekkürleer:)Çok basitmiş bu franken yahu,daha neler yaparım ben ama tabi yarıya inmiş oje bulmam zor olacak:D Pek yarıya inmez benim ojeler:))

BeautyRules dedi ki...

Wuhuuuuw tebriklerr!!=)) Bak sende gördün kolaymış dimi=) Bende bi istek üzerine yaptığım için içine artı bişi ekleyememiştim ama snn sim fikri süper çok hoş durmuş. Bunun içine golden rose nail art 107(gümüş) koysan metalik olur aklında olsun. Güle güle sür tatlım=)

Junkhead dedi ki...

Çok sağol canım:))Güzel olmuş di mi,evet ya çok basitmiş.Dediğin gibi akma dökülme falan da olmadı ojeleri aktarırken;)Yok ama gümüş gri oje zaten çok var senelerdir,metalik olursa onları andırmaz mı sanki...Du bakalım daha farklı renkler de karıştırıp yapmak istiyorum ama bi sorun var:benim yarıya inmiş içine katabileceğim bi ojem yok,olmuyo da ,bitmeden bozuluyo zaten çoğu:D

BeautyRules dedi ki...

Yok tatlım o gümüşten içine katınca ojenin içinde ufak simler oluyor çok metalik olmuyo denemek lazm tabi nası bişi çıkar bilmiyorum. Bozulan ojelerin için oje çözücü almalısın ben aldım süper bişi bütün yamulmuş ojelerimi adam etti. Çöpe atma yarımları artk o çözücüden al içine istediğin rengi karıştır yeni bişi yap. Aklında bulunsun...

Junkhead dedi ki...

Evet ya oje çözücüyü duyuyorum hep:)Nerden aldın sen,hangi markaların var oje çözücüsü canım??

makeupwithstyle dedi ki...

Renk şahane olmuş! Zamanında bende birkaç ojemi karıştırmıştım ama renk çok da güzel olmamıştı :) Senin formülü deneyeyim bir de :)

Junkhead dedi ki...

Çok sağol canım!Dene dene,valla benim ilk denemem oldu ve çok beğendim çıkan sonucu:)İstediğin gibi ayarlayabiliyosun da,koyu olursa kat az daha beyaz aç kafana göre rengini oohh mis:D

guzellikolsun dedi ki...

aa harika :) benim de ilk frankenim griydi :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürleeer;)Gri oje pek bulunur olmadığı için sanırım en çok franken yapılan o olmuş hehehh:)Bi de benim bütün şişe doldu valla,yeni alınmış gri Alix avien oje gibi duruyor karşıdan:D

cindy makeup dedi ki...

cahil kalmisim oje cozucu nedir?

Junkhead dedi ki...

cindy makeup,estafurullah canım ya ben de daha geçen ay falan öğrendim oje çözücü diye bişey olduğunu:))bozulan kıvamı koyulaşan ojelerin içine katıyomuşsun bi miktar,sonra ojen sürülecek hale geliyomuş;)

cindy makeup dedi ki...

cok guzelmis nerde satiliyor peki?

Junkhead dedi ki...

Valla canım ben de bilmiyorum ki hiç denk gelmedim,herhalde parfümerilerde vardır,sormak lazım ;)

cindy makeup dedi ki...

Yarin insallah TR de olucam bol bol sorar gezerim artik =) insallah bulurum..

Junkhead dedi ki...

Tamam canım,şimdiden iyi gezmeler sana,hoşgeldin Tr.ye diyeyim :)

cindy makeup dedi ki...

Hosbulucam diyeyim ;) tesekkurler...

Yorum Gönder