03 Aralık 2010

Golden Rose paris serisi 107

   Yeni aldığım ojeleri sıra sıra sürmeye başlıyorum :) İlk seçimim de Golden rose paris 107 oldu . Ben bu renge bayıldım ! Karşıdan siyah gibi görünüyor ama ışık vurunca veya güneşte çok koyu bir lacivert olduğu belli oluyor . Severim böyle kandırmacalı renkleri :)) Sürüp böyle bırakmayayım dedim,ve bazı ojelerin üstüne de yaptığım gibi,birer parmak atlayarak ışıltı katması için Flormar plus quartz 03 numara simli ojesinden sürdüm (en son fotodaki sim kattığım) . Işıltıları fotoların üstüne tıklayarak daha yakından görebilirsiniz ... Şimdi geçelim fotolara ;) Buarada tırnaklarım ilk kez çok fazla uzamıştı,en son oje swatchları yaptığım postta da görmüşsünüzdür . Aslında güzel görünüyordu ama kırılmaması için biraz kısalttım :))




2 yorum:

latifenin kazanı dedi ki...

ellerin ne kadar güzel senın :)
piano calan eller gibi :)

Junkhead dedi ki...

Ayy teşekkür ederiim :)) Çok küçüktür ellerim ama güzel herhalde hehehh :D

Yorum Gönder