01 Aralık 2010

En sevdiğim allıklarım (Cecile terracotta 02 & Flormar pretty allık 113)

   En çok sevdiğim allıklarımı sizlerle paylaşıyorum ... Cecile olanı alalı 1 sene falan olmuştur herhalde,Flormar'ı ise 1-2 ay önce aldım . İkisinden de çok çok memnunum,yani fiyatları uygun diye kalitesizdir diye düşünenen insanlara hiç mi hiç katılmıyorum :) Ben her zaman uygun fiyatlı ve kalitesi gayet iyi olan makyaj ürünleri alırım,şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadım . Özellikle yerli markalardan Flormar favorimdir eskiden beri ;) Cecile allık çok hoş ve içinde hafif ışıltılar olan gülkurusu renginde çok doğal bir renkte,Flormar ise yine gayet doğal pembe-kahve arası hoş bir renkte ... Merak edenler soracak olursa,ben beyaz tenliyim ve bu allıklar bende gayet doğal duruyor ,ha tabi kat kat sürerseniz de rengini daha belirgin yapıp ayarlayabilirsiniz ;) Ben bu iki allığıma da bayılıyorum :) Flormar pretty allıktan kullananlar zaten bilir yapısı yumuşacık kadife gibi,fiyatına göre performans ve kalite harika !! Cecile terracotta allık ise Flormara göre biraz daha fazla ışıltılı duruyor ama kesinlikle öyle belirgin abartı bir ışıltısı yok,aksine çok çok doğal bir duruşu var,ben zaten fazla ışıltılı simli ve canlı renklerde allık kullanan biri değilimdir ;) Bunlar allıklarla ilgili yorumlarım,ikisini de sonuna kadar tavsiye ederim arkadaşlar ... Şimdi geçelim fotolara ve swatchlara :) (fotoları yakından incelemek için üstlerine tık tık :)








2 yorum:

Sochic dedi ki...

cecile'in allık ve pudralarını çok merak ediyorum ama o kdr çok allık varki evde:) 2si de çok güzel doğal tonlar güzel günlerde kullan canım

Junkhead dedi ki...

Çok saol canım ;) Cecile terracotta allığı öneririm ama allıktan geçilmiyor diyorsan daha sonra alırsın yani aklında bulunsun :D Aslında bende Cecile pudra da var çok oldu alalı,hiç kullanmıyorum öylece duruyor ama yapısı yumuşacık kadifemsi,güzel gibi yani :))

Yorum Gönder