25 Aralık 2010

Cuma günkü makyajım

   Cuma günü nüfus cüzdanımı yeniletebilmek için seneler sonra vesikalık fotoğraf çektirecektim . O yüzden sağlam bir makyaj yapayım dedim :) Sağlam dediğimde de tek fark yüzüme Dr.Jart bb cream sürmüş olmam :D Onun dışında gözümde concealer+pudra var,allık,ruj ... Cildimde fondöten ve pudra uygulamadım yani,daha önce de söylemiştim özel günler hariç kullanmam onları diye ;) En sevdiğim renklerden ve farlardan birini kullandım L.A colors 5li far paletimden füme renk olanı .Dudağımda bej nude tonda bir ruj ve üstüne de hafif dudak rengi mat gloss vardı . Ürünleri merak edenler yorumdan sorabilir,yazarım ;) İşte fotolar ... (Buarada piercingimi yeni çıkardım da,kaşımdaki izi görmezden gelin lütfen:( Bir de biraz kaşlarımı çatmışım,onu da görmeyin daha iyi)







6 yorum:

özge dedi ki...

adaşımm,çok güzel olmuş makyajın,çok yakıştırdım:)ayrıca alix avien yeşil ojeyi acilen almak istiyorum:)güzel günlerde kullan...

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürler adaşım :) Seviyorum göz makyajında böyle koyu tonları :) Valla Alix yeşili tavsiye ediyorum,bulduğun yerde kap direk,benim şu an tırnaklarımda,yeşil pek kullanmayan biri olmama rağmen bayıldım bunun tonuna ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Aynen bende göz makyajında koyu ton seviyorum!Pek yakışmış :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Senin de göz makyajı fotolarını bekleriiizz ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Birkaç kere çekmeyi denedim canım ama bir türlü güzel ışık yakalayamıyorum! Bir gün o da olacak inşallah! :)

Junkhead dedi ki...

Valla ben bi şekilde çektim flaşlı veya gün ışığında :) Gerçek renkleri yakalamak önemli ya ... Beklemedeyim senin göz makyajlarını da canım :P

Yorum Gönder