16 Aralık 2010

Claire's oje matlaştırıcı sorunu :(

   Arkadaşlar çok acayip birşey oldu ... Önceki postta sürdüğüm Claire's ojelerin üstüne bir de Claire's oje matlaştırıcı sürüp matlaştırayım bakalım dedim,daha önce Claire's harici 2 renk ojenin üstünde tek tırnağımda denemiştim bu matlaştırıcıyı ... İlkinde oje kuruyunca kenarlarında beyaz sakızımsı birşeyler oluşmuştu. İkinci de She'nin yeşil ojesinin üstüne denemiştim,onda hiç bir sorun olmamıştı . Ama biraz önce Claire's 47 numaranın üstüne sürdüm,sadece sol el baş parmağım matlaştı (yine hafiften beyazımsı şeyler oluşturarak) ama diğer parmaklarım aynen kaldı,sanki üzerlerine normal şeffaf parlatıcı sürmüşüm gibi oldular :S Ya ben anlamadım bu işi,acaba Claire's matlaştırıcı Claire's ojelerinde etki göstermiyor mu diye düşündüm,aklıma başka birşey de gelmedi ... Sizce neden böyle olmuştur,ya da böyle birşey yaşayan var mı aranızda merak ettim ? :(( Sinir oldum :(((
   Bakın aynen böyle kaldılar :( Sadece baş parmağım ,matlaştırıcıyı ilk sürdüğüm tırnak matlaştı,çok ilginç ya ...




7 yorum:

Ezgi dedi ki...

merhaba :)
bende claires matlaştırıcı kullandığımda 1 kere benim de başıma geldi bu durum benimde baş parmağımda oldu
neden oldu bende bilemiyorum ama bundan sonraki denemelerimde ojeyi 2 kat yerine 3 kat sürdüm ve matlaştırıcı 2 fazlı olduğu için 2 fazını iyice çalkalayıp karıştırarak sürdüm bir problem olmadı :)
sevgiler

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler yorumun içinn Ezgi :) Ojeyi 3 kat sürdüm derken normal ojeyi mi diyorsun matlaştırıcıyı mı ? Claire's matlaştırıcı 2 fazlı mıydı ya benim niye dikkatimi çekmemiş... Ben normal ojeyi 2 kat sürdüm,matlaştırıcıyı da 1 kat :( Ayrıca baş parmakta olması da çok ilginç gerçekten :D

Ezgi dedi ki...

rica ederim canım ne demek :)
ojeyi 3 kat sürdüm üstüne 1 kat matlaştırıcı sürdüm ben
evet matlaştırıcı 2 fazlı dikkatli bakarsan bi katı beyazımsı diğer katı şeffaf iyice karıştırmak gerek bence
farkındaysan beyazlaşan yerler ojenin ince olduğu köşe kısımlar bende de köşeler beyazlaşmıştı acaba ondan mı dediğim için ojeyi 2 kat sürüyorken 3 kat sürmeye başlayıp kalınlaştırdım sorun olmadı

Junkhead dedi ki...

Aaa evet ya bak doğru diyorsun,onu hiç düşünmemiştim.Beyazlaşan kısımlar kenarları bende de:)Ne bileyim 3 kat sürmeyi de pek sevmem ojeyi genelde 2 kat sürerim.Şimdi baktım da gerçekten 2 fazlıymış,karıştırdım iyice tekrar sürdüm merak edip,ve olduuuu:D Çok sağol canım;)

Ezgi dedi ki...

yaşasıııın :)))
rica ederiiim...

msblueblack dedi ki...

çok güzel ama rengi :) çok yakışmış
hatun sende she nin ojesi var mıydı yaa? she nin o yeşil ojesini aramadğım yer kalmadı nerden buldun yaaa :(

Junkhead dedi ki...

She'nin yeşil ojesi var eskiden ama rengini hiç sevemedim ve sürmediğim için çekilişlerden birine koymuştum zamanında canım :D Kırmızı ve mor She ojem kaldı şuan elimde. Artık satılmıyor She ürünleri .

Yorum Gönder