08 Aralık 2010

Cecile satin quattro 408

   Bu Cecile farlarımı çok seviyorum,bayadır da severek kullanıyorum.Yapıları yumuşacık,sürümü de kolay ;) Hatta ben bunun niye başka renklerine hiç bakmamışım şimdi onu düşündüm. Gri tonlarında far ararken bunu görüp almıştım,herhalde o arada diğer renkleri de kaynamış :) Açık renk olan kaş altını aydınlatmak için gayet hoş duruyor ama birazcık parlak sadece . Benim bu palette favori rengim ise en koyu olan renk,siyah gibi görünüyor ilk bakışta ama çok koyu bir gri tonu,füme diyebiliriz . O renk göz altına siyah veya gri kalem çektiğimde üstüne geçmek için de çok uygun oluyor . Bu farlara bir şans vermenizi öneririm ;) İncelemek için fotoların üstüne tıklayın ...





6 yorum:

narcia dedi ki...

çok güzel duruyorlar.. güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler canım ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Çok güzelmiş :) bu palet ile çok güzel smokey eyes yapılır :)

Junkhead dedi ki...

Saol canım ;) Yapılıyo tabi smokey,gerçi benim göz makyajlarımın çoğu smokey gibi görünüyo ama neyse :D Seviyorum koyu tonları farda :))

özge dedi ki...

bende kullanmıştım bu fardan,cecile ürünlerini çok sevmesemde bu renkler çok güzel:)

Junkhead dedi ki...

Saol canım;)Cecile'in bu farları çok güzel gerçekten yumuşacık,bi de daha önceki bi postumda tanıttığım Cecile terracotta allık var onu da çok severek kullanıyorum.Ama her ürünü güzel olacak diye bişey yok tabi ki:))

Yorum Gönder