16 Aralık 2010

Avon leziz lip balmlarım :)

   Bu lip balmlar sırf kokuları için alınır diyeyim size ;) Her çıkarttığı aromayı bir süre sonra kaldırıyor Avon ... Soldaki 2 tanesini daha önceki kataloglardan almıştım,biri çikolatalı diğeri de muzlu .. Harika kokuyorlar,sürünce yiyesim geliyor :) Nemlendirmeleri de orta derece diyebilirim . Sağdaki 2 taneyi de son katalogtan yeni aldım . En sağdaki strawberry sorbet,harika bi çilekli dondurma kokusu var ,hatta sürdükçe süresim geldi geçen gün,canım çilekli bişeyler istedi yani o derece çilekli şeker gibi de kokuyor aslında ama bu şeffaf olanlar yapış yapış oluyor baya :( Diğeri ise tarçınlı kurabiye imiş :) Bu da kurabiyemsi kokuyor ama çileklinin kokusu kadar harika değil bence ... Renk pek vermiyorlar,sadece en baştaki çikolatalı çok hafif kahverengimsi böyle çikolata yemişim de izi kalmış bi renk veriyor . Çilekli hariç diğerlerinin sürümleri yumuşak güzel ;) Benim aldığım katalogta strawberry sorbet ve spiced cookie harici bi de hot chocolate vardı ... Normal fiyatları 8,5 tl.idi,ben 3,5 tl.ya aldım indirimli,hatta annem satış temsilciliği yaptığı için 3,5 tl.dan da ucuza gelmiş oldular :))



7 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Ay ben bayılıyorum böyle kokulu dudak ürünlerine! Bu tarz ürünleri sürünce sürekli dudaklarımı yalayasım geliyor! :)

Junkhead dedi ki...

Aynen canım ben de yaa,hele şu en sondaki çilekliyi bi koklasan,resmen lip balmı ısırıp şeker niyetine yiyesim geldi :D

mihrace dedi ki...

yerim ben onlari yaa:p:p ben de cikolatalisini istedim. bakarim tadina artik:p:D

Junkhead dedi ki...

Hehehh evet bi ısırık alırsın artık :D Sen de güle güle kullan şimdiden ;)

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

ay almadıgıma pişman oldum.
:)

Ezgi dedi ki...

bende bunların en çok vanilyalısına bayılıyorum
birde şeftalilisini denemiştim ama o pek hoşuma gitmemişti

Junkhead dedi ki...

Bende yok vanilyalısı :( Ama muzlu ve çileklinin kokusuna bayılıyorum :)) Şeftalili olana da hiç denk gelmemişim ..

Yorum Gönder