02 Aralık 2010

Artık blogumda i-podum var :)))

   Eveeeeet bloguma i-pod eklediiimm :)) Artık blogumda gezinirken bir yandan da favori müziklerimden oluşan listemi dinleyebilirsiniz arkadaşlar ;) Müzikleri ben kendi zevkime göre koydum . Şimdilik Alice in chains,Eddie Vedder,Pearl Jam,Virgin black,Pink floyd ve Deep purple'dan şarkılar var . Ara ara playlisti değiştirip farklı şarkılar ekleyeceğim . Umarım hoşunuza gider .. Keyifli dinlemeler herkese ... ;)


                                                             Müziksiz bir hayat hatadır ...
                                                                                                             Nietzsche 

4 yorum:

itsbea dedi ki...

harika bi fikir junkheadcim çok beğendim gerçekten..tarzınıda beğeniyorum bu arada,bana uzak aslında ama seviyorum böyle metalik kızları:)Nası anlatayım bilemedim ondan metalik dedim ama anlamışsındır dimi cnm:))

Junkhead dedi ki...

Saol canım,beğendiğine sevindim ;) Aslında çok da sert parçalar eklemedim playliste ya Pink floyd,Eddie Vedder ve Pearl jam şarkılarını dinlemeyi dene bir istersen :) Metalik renk gibi olmuş haa :D

itsbea dedi ki...

yok cnm şarkıları kastetmedim tek,bu tür müzikleri bende severimde hani ne bilim böyle siyaha,mora,metal seylere düşkün olanlar varya senin gibi..bunları kastettim:)forumdada bi iki resmini görmüştüm,siten filanda o tarzda böyle dinlediğin müziklerde o tarzda diye dedim.anlatamadım sanırım yine ama neyse:)))

Junkhead dedi ki...

Canım yok anladım ben sen yorma kendini ya :) Anladım da ben de müzikler dinlenebilecek tarzda ekledim dedim sadece ;)

Yorum Gönder