29 Aralık 2010

5 tl.ya aldığım şirin far paletim :)

   Normalde pazardan kozmetik ürünü alma huyum hiç ama hiç yoktur.Tırsarım alerji yapar bişey olur diye ama bu paleti görünce dayanamadım ve aldım :) Sırf görüntüsü bile almama yetti valla ... 5 tl. olduğunu duyunca da hemen kaptım . Biraz önce fotolarını çekene kadar alt kısmındaki bölmeden haberim yoktu,sadece üst far kısmı var sanıyordum :D Ama bi de baktım üst taraf çekiliyormuş,alttan 2 tane allık ve aynası çıktı karşıma ,sevindirik oldum :) Gerçi onların allık mı far mu olduğunu pek anlayamadım çünkü bana göre allık için çok cart ve simli renkler,yani kullanabileceğimi pek sanmıyorum ama 5 tl.ya böyle rengarenk şeker gibi bi paletim olduğu için sevindim ne yalan söyleyeyim :)) Zaten diğer farlarımdan buna pek fırsat kalacağını sanmıyorum,çok çok nadir kullanırım,umarım alerjik bi reaksiyon yapmaz ... Pigmentasyonları ve yapıları da beni şaşırttı,çok güzel parlak renk veriyor ;)



4 yorum:

NahaPerfectDay dedi ki...

Enee çogzelmiş:) Bayıldım, kıskandım! Güle güle kullan beybii:)))

Junkhead dedi ki...

Ehehh saol beybi:P Ben de bayıldım ya şeker gibi bi palet resmen:))

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

renk seçimin ne güzel
cok canlı
seker gibi gercekten hepsi

Junkhead dedi ki...

Sağol canım,ben de çok sevdim insanın içi açılıyor bakınca :D İyi renk vermesi de şaşırttı valla beni :)

Yorum Gönder