25 Kasım 2010

Yok böyle bi film !! ( TRUE ROMANCE )

   Eveeeeet yine bi film paylaşasım geldi sizinle :)) Bu film yine beni benden alan süperötesi filmlerden biridir ! True Romance !!! Bu filmi keşfettiğimde her zaman yaptığım gibi direk imdb ye daldım tabi,ve oyuncu kadrosunu gördüğümde resmen "ohaaa ! yuuhh !! " tepkisini verdim ... Bilmeyenler için buyrun tıklayın ve  siz de verin o şok tepkinizi --->  ağzınızı açık bırakacak muhteşem kadro :)

   Senaryosu da Tarantino abimize ait ;) Zaten bu adı duyunca direk hiçbişeyi gözü görmeden filme atlayan insanlar olacaktır,olması da lazım zaten hehehh ... Bu film bu film oofffff demek geliyor hep bu filmden bahsederken yaa bu filmi izledikten sonra aşk kavramınız tamamen değişecek . Bu nası bi aşk diyeceksiniz,resmen ölümüne bi aşk yani kısaca :)) Brad Pitt ve Gary Oldman da filmde yer alıyor ama çok kısa süreli sahneleri var,ama o sahneler için bile izlenmeye değer bi film kesinlikle !! Gary Oldman'ın karakteri dehşetti zaten,izleyince göreceksiniz :D Buarada başroldeki Patricia Arquette'i de çok severim,favori bayan oyuncularımdandır . Veee filmin afişi ile bazı sahneler ...














      veeee favori sahnem !!!

0 yorum:

Yorum Gönder