24 Kasım 2010

Wuhuuuu !! Yüzük çılgınlığı !!! :)))

   Ojelerle ilişkili olarak hemen ardından yüzüklerimi paylaşıyorum :) En çok takmayı sevdiğim aksesuar yüzüktür ! Yani "yüzüksüz çıkmam abi ! " diyebilirim :D Genelde ucuz yüzüklerle mutlu olan bi insanımdır,yani hayatımda aldığım en pahalı yüzük 50 tl.idi ve oksitlenmiş gümüş olan bi yüzüktü,ona da görür görmez aşık olduğum için almıştım ama bi süredir takamıyorum çünkü çok kg.verdim parmaklarım da inceldi bol geliyo :( Halbuki o benim en sevdiğim yüzüğümdü ... Neyse kader diyerekten devam ediyorum,aralarında 1 tl.ya aldığım yüzükler de var,3 tl.ya da 5 tl.ya da var ama ben ucuzluğuna hiç bakmam sonuçta çok beğenmişim almışım ve takmaktan çok zevk alıyorum ! Hiçbiri de 3-5 hatta 1 tl.lıkmış gibi görünmüyo,siz ne dersiniz ?? Yüzükleri ayırdım satın aldıklarım ve kendi yaptıklarım olaraktan :D Buyrunuz yüzük cennetimi siz de görün hehehh ...

  Bu bütün yüzüklerimin içinde bulunduğu dandik kutu :) Cookie kutusuydu sonra dedim bundan güzel yüzüklük olur atmadım ve böyle değerlendirdim işte ...



   Bunlar hazır aldığım yüzüklerim ... Hepsini de çooook seviyorum !! :) İlk fotoda soldan 2 ve 3. 1er tl. :D 2. fotoda ise yine soldan 1,3 ve 4. 1er tl. :))) Böyle 1 tl.lık yüzüklerden gördüğümde hep toplamışımdır bikaç bikaç valla çok iyi yaa :D Ve 3.fotoda da soldan 2.yüzük 1 tl. :)










   

    Şimdi sıra geldi kendime yaptığım tamamen benim eserim olan canım yüzüklerime ... ;)












   Veee en süperini sona sakladım ! Bu da kendi yaptığım yüzüklerim arasında taptığım en sevdiğim aşık olduğum yüzüğüm !!! :) Abartmıyorum haa gerçekten bu yüzüğümü ayrı bi seviyorum şunun asaletine bakar mısınız :)))



2 yorum:

midnightgzd dedi ki...

Hepsi çok güzel ama özellikle kedili olana bayıldım!! :)

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürler canım :)) Kedili olanı ben de çok seviyorum,hatta onu alırken başka renkler de vardı yeşil,siyah,mavi,kırmızı gibi... Hepsini alasım gelmiştim ama abartmayım demiştim hahaa :D

Yorum Gönder