27 Kasım 2010

Tüm rujlarımın swatch ları ...

    Eveeet işte swatch lar ... ;) Umarım bi fikir edinebilirsiniz .. Önce rujların fotoları,ardından swatch fotoları ve rujların marka-no listesi şeklinde paylaşacağım arkadaşlar,swatch sıralaması rujların sırasına göredir :)



    Soldan sağa sıralama :
1-Maybelline color sensationals Wooden brown
2-Nivea Pure diamonds Beige diademe (bu ruja bayılıyorum !hem çok kalıcı hem de belirgin ama doğal bi renk veriyor ;)
3-Loreal Color riche star secrets 708 (işte bu ruj !! benim hayatım boyunca en çok sevdiğim ve 2.kez aldığım rujum ! tam bana uyan doğal dudak rengi tonu var ve kokusuna hastayım off ! )
4-Maybelline Watershine 61 Mochaccino (bu çk şeffaf hafif bi kahve tonu,sürünce belli belirsiz oluyo lipbalm gibi,hiç kalıcı değil malesef )
5-Loreal Color riche Made for me naturals 240 Dune (bu rujun da ışıltılarını çok seviyorum,renk verdiği söylenemez ama ışıltı katıyor,tavsiye edebilirim )
6-Cecile classic 05 (bu rujun yapısı çok yumuşak değil ve dudaklarımı kurutuyor ama rengini seviyorum,kahve-pembe arasında bi dudak rengi )



1-Bourjois Lovely rouge 07 violine venere (bu ruj strawberry den aldığım yeşil kutulu Wish you were here setinden çıktı,rengi ve yapısı harika ama bana koyu geldiği için kullanamıyorum,çok güzel hafif koyu tonda bi gül kurusu rengi )

2-Claire's (numarası yok malesef ama sedefli pembe-eflatun arası bi ton )

3-Avon Ultra color rich satin Pout (bu ruj tam bi nude uçuk pembe,yapısı yumuşacık ve çok nemlendirici ..)

4-Carmina 144 (bu rujun da rengi belirgin bi gül kurusu renginde,ama kokusu bildiğimiz klasik rujlar gibi kokuyor )

5-Avon Ultra color rich 24K gold Amethyst gold (bu ruju da çok seviyorum ! pek renk vermiyo ama belli oluyo sürdüğünüz ve içinde altın rengi ışıltıları var,harika ışıltılı bi görüntü veriyo,tavsiye ederim kesinlikle )

6-Avon Smooth minerals Rosy brown (bu da yine pek renk vermeyen doğal görünümlü rujlarımdan biri .. kahvemsi-pembemsi bi ton,aslında ben de bu rujun hangi ton olduğunu hala çözebilmiş değilim,yapısı çok güzel )

 

1-NYX Tinted lip spa Copacabana (bunun mentolümsü bi kokusu var,yapısı yumuşacık nemlendirici ama rengini sevemedim bende bi garip duruyo )

2-NYX Round liptstick Perfect ( NYX rujlarını bilen biliyodur zaten,yapıları yumuşacık resmen kayıyor sürerken ..kokularını da çok seviyorum .fiyatları da çok uygun ,tavsiye ederim )

3-NYX Round lipstick B52

4-NYX Round lipstick Medusa (bu ruju niye aldım hala hiç bi fikrim yok,aslında harika bi rengi var ama sürünce zombi gibi oluyorum :)

5-Avon Ultra color rich extra plump Wine kiss (malesef bu rujlar artık üretimde değil )

6-Avon Ultra color rich extra plump Naked truth

 

1-L.A Colors Twist gloss (bunun numarası yok,küçük bi setin içinden çıkmıştı )
2-NYX Girls Round lipgloss 20 Kiss
3-L.A Girls Triple enhancing lipgloss Mesmerize (bunu hiç tavsiye etmem,acayip dandik bişey )
4-Rimmel Stay glossy (nosunu çıkarmışım,yok )
5-Rimmel Stay glossy (nosu yok bunun da )
6-Maybelline Watershine elixir Magic moon
7-Flormar Supershine lipgloss 122 (bunun kokusuna bayılıyorum kakao kokuyo resmen ve renk müthiş yapısı da ! )
8-NYX Mgea shine lipgloss Natural
9-Avon ruj ve dudak parlatıcı Perfect nude

En alttakiler de Body Shop'un geçen seneki yılbaşı serisinden çok leziz ama benim ellerimi kirletmemek için pek kullanmaya yanaşmadığım Yummy vanilla ve Fruity cranberry lip balmlarım :) Ben bunları sürmekten ziyade,aklıma geldi mi açıp açıp kokluyorum hahaa :D

 



 

 

0 yorum:

Yorum Gönder