25 Kasım 2010

Takip ettiğim diziler

   2 yerli dizi izliyorum,geri kalanı yabancı diziler ... Kavak Yelleri'ni ilk bölümünden beri kaçırmadan izliyorum :) Bi süre sonra sıkılanlar ,baydı diyip izlemeyi bırakanlar oldu ama ben yılmadım severek izlemeye devam ettim :D Hatta ilk çıktığı zamanlarda Dawson's Creek dizinin yerli versiyonu diyorlardı Kavak Yelleri'ne,ama zaman geçtikçe pek de bi alakası olmadığını anladık . Bikaç ortak noktaları hala var tabi ... Çocukluk arkadaşları olmaları ve arapsaçına dönen ilişkileri :)) Diğer takip ettiğim yerli yapımsa Küçük Sırlar ... Seviyorum gençlik dizilerini napayım hehehh ... Bu da Gossip Girl çakması bildiğiniz gibi ,aslında o yüzden de merak ettim nası bişey yapacaklarını ve izlemeye başladım .





   Takip ettiğim yabancı diziler ise ... Gossip Girl,Vampire Diaries,Two and a half men,How i met your mother,Bored to death,Big bang theory ve Supernatural ;) Supernatural'ı erkek arkadaşım sayesinde keşfettim,daha önceleri duymuştum diziyi ama beğenmem diye izlememiştim ,sonra bi başladım 1 aya yakın zamanda tüm sezonları bitirdim,geçen hafta da 6.sezon son bölümü izledim ve devam ediyorum yani yetiştim erkek arkadaşıma heheehh :)) Two and a half men ile How i met your mother da en çok güldüğüm diziler . Bored to death i de yeni keşfettim sayılır,ilginç espriler olan bi komedi dizisi o da ...Şimdi farkettim de izlediğim yabancı dizilerin 4 tanesi komedi :D 















0 yorum:

Yorum Gönder