23 Kasım 2010

Son şaheserlerim ... :)

    Bu yüzüğü bi yerde beğendiğim bi modele benzetecektim aslında ama olmadı ve ortaya böyle bişey çıktı,bu şekilde de beğendim ilginç oldu :) Bunu aslında kendime yaptım ve dükkanıma koymadım ama çok beğenenler olursa satışa koyabilirim de aynından yapabilirim tabi ki ...


  Bu kolyeyi yapmaya başladığımda bu kadar sevimli olabileceği hakkında hiç bi fikrim yoktu :) Çok sevdim bu kediciği ,bu kolyeden sadece 1 adet var ve dükkanımda şuan satışta ;)


   Bu küpeleri de kedili kolye gibi fimo hamurundan yaptım ... Ortasına yıldız zımba monte ettim ve üzerine beyaz sim serptim ,ortaya böyle ışıl ışıl bi küpe çıkıverdi :) Bunlar da dükkanımda şuan 
satışta ;) 

    Bu yüzük benim en sevdiğim model serisinden telle yaptığım ilginç şekilli yüzüklerden biri :) Daha bunlardan bikaç tane daha var ve şuan dükkanımda satışta ... Bu yüzüklerin bi özelliği var,her biri de tek adet,yani aynından başka yapmıyorum ... Beğenenler kaçırmasın derim çünkü süper duruyolat parmakta,ben de annem de severek kullanıyoruz bu tarz yaptığım yüzüklerden :) Baya bi dikkat çekiyorlar ve şık duruyolar aynı zamanda ... Bunlar da diğer tel yüzük tasarımımlarımdan :














   

   Bu yüzük de benim keşfim oldu,siyah fimo hamurunun üzerine kare piramit zımba monte ettim :) Zımba manyaklığı da vardır bende,hatta 2 senedir zımbalı şeyler moda oldu diye o kadar sevindim ki nereye girsem zımbalı bi çanta,bluz,kot,vb.bi aksesuar görebiliyorum hem de fazlasıyla :) Bazen diyorum ki ben neyi sevsem takıntı yapsam o moda oluyor bi anda ,vallahi öyle ya ... Mor takıntım var,mor kaç senedir moda diyorlar,sonracıımaaa fermuar detaylarını çok severim eskiden beri amaa,ee noldu ? Fermuar detayları da moda oluverdi bi anda,zincirlere bayılırım onları da herbişeyin üstünde görüyoruz . Ciddi diyorum bunlar benim öyle bi anda özenti gibi sevdiğim şeyler değil haa,senelerdir takığımdır bu dediklerime :D Hepsi de moda 2-3 senedir,çok ilginç bence :)) En son sevdiğim ama henüz yüzyüze görüşmediğim bi arkadaşım İstanbul'a gittiğinde bi ton zımba aldı ve bana da yolladı bi kısmını . Zımba manyağıyız çünkü ikimiz de,biliyo zımbaları sevdiğimi ... O zımbalarla baya bişey yaptım şimdiye kadar,daha sonra yaptığım diğer şeyleri neleri zımbalarla süslediğimi de gösteririm sizlere tabi şimdi konumuz sadece takılar :) Fimolarla uğraşırken bi anda geldi aklıma hadi dedim fimolara da zımba katayım,ve ortaya yukarıdaki süper yüzük çıktı,bi de bu yüzüğün takım küpelerini yaptım kendime,bu yüzük de benim ama dükkanımda satışta da var ilgilenenlere duyurulur ... Diğer bi zımbalı yüzük olarak da aşağıdaki modeli yarattım,bunda da yıldız zımba kullandım ... Dükkanımda satıştadır bu yüzük de ve küpesiyle veya kolyesiyle takım olarak da yapabilirim ...




  
   Bu yüzük de daha önce tasarladığım bi modeldi,cookie yüzük :) Gerçi bunun bi sürü örneği var görmüşsünüzdür,ben de zaten bi yerde görüp beğenerek yapmıştım bu cookie takıları ... Burda gördüğünüz de renkli şekerciklik çikolatalı cookie yüzük ! Bu da dükkanımda satışta şuan ;)

  
   Bu da şirin mi şirin çilek yüzük ;) Dükkanımdan satın alabilirsiniz ...

0 yorum:

Yorum Gönder