27 Kasım 2010

Ruj ve lipglosslar :)

   Sonunda tüm ruj ve gloss larımı fotoladım ayrı ayrı ... Bu postumda sadece ürün fotolarını göstereceğim size,gelecek postumda da hepsinin diziliş sırasına göre swatch larını göreceksiniz :) Ama kolumun üstüne swatch ladım hepsini,artık öyle idare edeceksiniz .. Ruj ve gloss ların marka ve nolarını da swatch postumda yazacağım ;) Ben daha çok nude tonda rujları seviyorum,dudak rengi doğal duran renkler tercihim oluyo .Koyu renk hatta tam da koyu olmayan renkte rujları pek süremiyorum,rahat edemiyorum malesef .Çok sırıtıyomuş gibime geliyo .. :( Zaten ben göz makyajına ağırlık verdiğim,göz makyajımı koyu kullandığım için de nude rujlar sürmem daha hoş oluyor her zaman . O yüzden ruj ve gloss renklerim genelde doğal tonlar ;) Buyrun bakalım beğenecek misiniz :







 





Soldaki foto biraz bulanık çıkmış,sonradan farkettim malesef  :(














































8 yorum:

özge dedi ki...

bayıldım canım,hepsi birbirinden güzel bunların:)

Junkhead dedi ki...

Çok saol adaşım ;)

NaDaS dedi ki...

6. fotoğrafta ortadakinin markası ve tonu nedir acaba efendim :) simli bordomsu mora yatkın bir renk gibi görünüyor, çok hoş.

Junkhead dedi ki...

Canım rujları swatch ladığım postumda bütüüüün rujların marka ve nosunu da yazdım altlarına :D O sorduğun ruj Avon'dan Gold amethyst oluyor,çok güzel bir renk ama öyle göründüğü gibi koyu değil yavrucum swatch larıma bak işte aa :)) Seviyorum o ruju ama sen sürmezsin kırmızıcı olduğun için :P

NaDaS dedi ki...

Swatch'ları görmemişim, şimdi bakıyorum. Ama sende de hiç link vermek yok şekerim, diğerleri gibi "sizi şöyle alalım" veya "buradan buyrun" diye bağlantılı yazı isteriz :D Avon'u da hiç denemedim, bu aralar şöyle parlaklık veren ruj düşünüyorum (kesinlikle gloss değil, nefret ediyorum yapışkanlıklarından) ama bakalım...

Junkhead dedi ki...

Kızım etiketleri ne diye ekledim oraya :P Direk ordan swatch a basınca yönleniyosun zaten aaa :D Sen benim narlı Nivea nemlendiriciyi beğeniyodun bak ondan alcaktım noldu :) O hem renk veriyo hem de çok güzel ışıldıyo.

NaDaS dedi ki...

Haydaa asabi blogcu :D Ben etiketlere alışamadım ya, liste isterim :)) zaten etiketlerde bazılarının yazısı anormal ufacık, ne yazdığı hiç görünmüyor [asabi blogcuya kaprisli üye :)) ] Nivea narlıyı ilk konuştuğumuz zaman almıştım şuan bitmek üzere hatta. Pc masasının üzerinde hep elimin altında sürüp sürüp duruyorum. O dayanıksız olduğu için dışarıda fazla kullanamıyorum, rengi de açık zaten. Kirazlıyı alıcam şimdi, biraz da kiraz dudaklı olalım :)

Junkhead dedi ki...

Eee kaprisli üyeye de asabi blogcu :P Tamam değiştiririm bir ara,emriniz olur efeniim :D Narlı çok açık renk değil aslında ama evet kirazlı daha koyu tondu galiba,ya ben narlının ışıltı ve parlaklık verişini çok seviyorum :)

Yorum Gönder