28 Kasım 2010

ORANGELOVE

   Bu filmi ilk postlarımdan birinde favorilerim arasında biraz tanıtmıştım size ... Şimdi yine beynime girdi,o yüzden hemen yazmak istedim :) Ben bu filmi çok seviyorum ,3 kere falan izledim ve daha da izleyebilirim. Bu filmin nesini bu kadar sevdim bilmiyorum ,film harika bi aşk filmi ama fazla bunalım ve acıklı ... Müzikleri de süper,oyuncular ayrı sevimli ve iyiler,filmin senaryosu da harika ! Ee daha ne olsun ;) Bundan sonraki postta sizle filmin finalinde çalan bayıldığım şarkının video sunu paylaşacağım,umarım dinler ve beğenirsiniz . Zevkime güvenin diyorum yine :) Film pek adı duyulmuş bilinen bi film değil aslında,ben de tesadüfen nette film araştırırken keşfetmiştim . Sonra merak edip izledim ve hiç de pişman olmadım . Yine diyorum kiii filmin finali bomba ! Hem de öyle acıklı bi bomba ki ... Ben resmen donup kalmıştım,fena yani of oofff :)) Filmin afişi ve filmden bazı karelerle bu postumu sonlandırıyorum ... Filmsiz kalmayın ! Tabi müziksiz de ! ;)









4 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Bak şimdi merak ettim bu filmi, ama çok acıklı ise izlemeyeyim :)

Junkhead dedi ki...

Yani acıklı ama öyle deli gibi ağlatacak bi yanı yok da bu direk içten vuruyo :) Ama filmin bi de insanın içini huzurla dolduran bi yanı da yok değil.Bence kesinlikle izlemelisin,çok farklı bi film ;)

makeupwithstyle dedi ki...

ok o zaman bulup izleyecem :) Klibi de izledim, görüntüler çok hoş :)

Junkhead dedi ki...

İzle izle ;) O şarkı film biterken çalıyo,ilk orda duyduğumda bayılmıştım resmen :D

Yorum Gönder