24 Kasım 2010

Onlarsız yapamam !! :)

   Lise yıllarımdan beri en sevdiğim makyaj ürünlerim ojelerim olmuştur,yani göz kalemi,ruj,far vb.kozmetiklere geçiş yapmadan önce ilk ojelerle başladım makyaj dünyasına :) Tırnaklarım çok nadir ojesiz kalır,hatta bazen üşenip oje süremediğim o nadir zamanlarda çok garibime gider bi boşluk hissederim ... Öyle çok paralar da vermem ojeye,gördüğüm zaman beğendim mi direk kaparım belirli markaların ojelerini :D Ama fotolarda da göreceğiniz gibi en çok Flormar ojem var ,gerçi artık Alix avien,Cecile,Golden rose ojeler de tercihim oluyor . Bi de ben açık renk oje süremiyorum,öyle de bi takıntım var eskiden beri bu hep böyle oldu :) Mesela hayatımda hiç french manicure yapmadım,ne bileyim sevmiyorum . Madem bu makyaj malzemesi ee o zaman rengarenk ya da koyu renkler olsun ki sürdüğüme değsin dedim belki de ... Mor manyağı olduğum için en çok mor tonunda ojem var,hala da farklı mor tonları görürsem alıyorum . Ama bişey farkettim yaa benim ojelerim aslında hiç de çok deilmiş !! Valla üzüldüm şimdi :( Ara sıra kalite kontrol yapıp bozulan ojeleri çöpe atıyorum,belki de o sırada azaldı ojelerin miktarı ... Neyse yenilerini eklerim ben de kardeşleri gelsin di mi :D En çok da siyah,lacivert,bordo ve mor ojelerimi sürmeyi seviyorum ! Eveeeeet buyrunuz efendim işte benim canlarımmm :)))

   Önce çantanın içinde görünüşleri :)








Ojelerimin toptan görünüşü,ne kadar az olduklarını bu fotoda anladım işte ühühühüü :(







FLORMARLAR :

ALIX AVIENLER :





GOLDEN ROSELAR :



CLAIRE'SLER :





MAYBELLINELER :




SHELER :




L.A COLORS LAR :





CECILE LER :


DİĞERLERİ :

6 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Ah ojeler ahhh! Hepsi birbirinden güzel... ama lila ve mor tonlarındaki ojelerine bayıldım!
Hepsini güle güle sür :)

Oje Delisi : ) dedi ki...

Selam :)

ALIX AVIEN'nin turkuaz renkli ojesimi var. ben hiç görmemiştim. numarası nedir? :)

Junkhead dedi ki...

Ben de oje manyağıyım ama hepsini böyle gözleri önüne serince postta da yazdığım gibi ne kadar az ojem olduğunu farkettim hehehh :))

makeupwithstyle,teşekkür ederim .. Sende mi mor sevenlerdensin yoksa ?? :)

Oje Delisi,senin yorumun da beni çok mutlu etti inan ... Blogunu defalarca gezip ojelerinin içine düşmüştüm daha önce :D :D Valla Alix avien'in turkuaz ojesi var evet hatta onu alalı baya oldu,Alix avien renk skalasını baya bi genişletmiş zaten son gördüğüm kadarıyla yaa ... Onun nosu 179 canım ;) Ama tam olarak turkuaz denir mi bilmiyorum,böyle süper bi açık mavi tonu da diyebilirim . Kendin bak gör karar verirsin ...

makeupwithstyle dedi ki...

:) Evet kesinlikle mor rengine bayılırım, her tonunu ayrı ayrı severim...

NaDaS dedi ki...

Vee az önce bende hayatımın ilk mor ojesini aldım, çok heyecanlıydım çok farklı bir deneyimmiş :D She'ninkini aldım, koyu mor. Tonu çok hoş, yahu benim daha önce aklım nerdeymiş veya sen nerdeydin? :))

Junkhead dedi ki...

Oooo mor alemine tekrardan hoşgeldin hadi bakalım yola devam !! :P O bahsettiğin mor She oje bende de var,aynısıdır herhalde bak ojelerimin olduğu posta :))) Güle güle sürrr :D

Yorum Gönder