29 Kasım 2010

Missha Perfect Cover vs. Dr. Jart Silver Label BB cream ( tende duruşları )

   Arkadaşlar daha önce BB creamlerimin el üstünde duruşlarını fotolamıştım,daha iyi fikir edinebilmeniz için bir de yanaklarımda uygulayarak foto çektim . Benim tercihim Dr. Jart çünkü daha kapatıcı,fotolarda da farkedeceksiniz Missha kılcal damarlarımı halen gösteriyor ama Dr. Jart kapatmış ;) Ve yine farkına varacaksınız ki,cildimde BB cream yokken kırmızılıklar ve kılcal damarlarım var,ama BB creamli hali canlı sağlıklı ve beyaz bir görünüm sağlıyor ...


        BB creamsiz cildim                                                                                 Missha ile



















                  BB creamsiz cildim                                                                           Dr. Jart ile

8 yorum:

Shayna dedi ki...

Dr. jart daha iyi olmuş gerçekten.

Junkhead dedi ki...

Evet canım ben de onu daha çok tuttum :)

NaDaS dedi ki...

Sen bu karşılaştırmayı yapmasan ben naparmışım bilemiyorum. Kendimizi Missha'nın netteki before/after'larına bıraksaydık işimiz varmış. Eline, emeğine, cildine herşeyine sağlık :)

Junkhead dedi ki...

Saol canım benim ! Herşey sizler içiinn :))

xesrax dedi ki...

bende missha sipariş vericem. kapatıcılığı benim cildim için yeterli olur diye düşünüyorum. 21mi alsam 23 mü alsam diye kararsızdım ama yazını gördükten sonra 21 almaya karar verdim. güle güle sür sürüştür cnmm.

Junkhead dedi ki...

Canım bence de sana 21 olur ;) Teşekkür ederim ...

yeahhbabyitsme dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım olmuş,merak ettiğim bb kremler yüzde pek dayanıklı olmuyor,dr.jart yüzde kalıcılık konusunda nasıl ? misshadan dayanıklı mı ? missha benim yüzümde yarım saat sonra etkisini yitiriyor o yüzden merak ediyorum

Junkhead dedi ki...

Teşekkür ederim.Valla bence Dr.Jart Missha'dan daha kalıcı ve daha kapatıcı,benim cildim yağlı cilt olmasına rağmen pudrasız kullandığım halde gayet dayandı;)Ya da Missha'nın da üzerinde pudra ile kullanırsan daha kalıcı olacaktır sanıyorum.

Yorum Gönder