26 Kasım 2010

Lovelyshoes platform botlarım gelecek az kaldı oleeyyy !!!

    Lovelyshoes sitesini bilmeyen yoktur artık herhalde di mi ? ;) Geçen sene ilk kez oradan çok hoş bi hafif kalın topuklu siyah bi bot almıştım ama salaklığıma geldi 1 numara büyük istedim nasolsa bot nolacak giyilir dedim rahat rahat ama malesef bol geldiği için 1 kere giydim geçen yılbaşında anca kalın çorapla giyebildim . Kalıp koydurmayı düşünmedim değil ama o da fırsat olmadı bi türlü,bi de deri olmayan ayakkabıya kalıp koymazlar diye vazgeçtim hep ... Neyse bu lovelyshoes dan 2.bot alışım oldu :)) Çok sevdiğim bi arkadaşım bunun beyazını ben de siyahını sipariş verdik . Ben topuklu ayakkabı ve bot giyemiyorum,yani rahat orta boy veya kısa topukları olması lazım veya bu şekilde dolgulu platform tarzı olması lazım ki rahat edeyim ... Bunu da arkadaşım görür görmez direk bana ışınladı tabi ikimizin de zevkler aynıdır :D Bak dedi tam bizlik bi model ! Eee ben de siyahına bayıldım tabi ,rahat da bişeye benziyodu ve bu tarz günlük giyip çıkacak hafif de boyumu uzatacak düz siyah bot-çizmem yoktu,ee ben de alayım dedim hemen :))) Boyum da kısadır baya ,ama öyle komplekslerim yoktur daa olsun yahu azıcık da olsa boy atayım bu botlarla dedim ... Heyecanla bekliyorum şuan,çünkü bu botlara kavuşmama sayılı günler kaldı !!!! Hadi bakalım,önce bi sitenin fotolarından göz atalım arkadaşımın aldığı beyazı ve benim aldığım siyahı ... Botlar gelince de ayrıca fotolar gösteririm millet :))









8 yorum:

xesrax dedi ki...

şimdiden güle güle kullan cnm. geçen seferki botlarını ben kargolamıştım sana. çokda beğenmiştim :*

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürler canım :)) Aaa sen mi kargolamıştın yaa :D

Adsız dedi ki...

Özgeciğim,merhaba öncelikle bloğun hayırlı olsun. Keyifle takip edeceğim bundan sonra.Hatta bakarsın arada yorumlar bile girebilirim süpriz olarak.Daha çok gençlere hitap ediyor ama ne yapalım beni de idare edin atık gençmişim gibi...Tekrar hayırlı olsun canım.Güzellikler paylaşalım inşallah daima bu sayfalarda...Bu arada ayakkabılarını da güle güle giy...

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürler ama yorum adsız olarak çıktığı için tanıyamadım tabi ben de :)Kimsiniz acaba ??

NaDaS dedi ki...

Yerim ama ben çok sevdiğin bir arkadaşını :)) Bende seni bende seni!
xesrax canım geçen yıl o bahsedilen botları ben yolladım, ürün fotoğraflarını da çekmiştim hatta. Sana hatırlıyorum 1 grubunkini göndermiştim ama Junk'ın ki onların arasında değildi ;)

Junkhead dedi ki...

Allah allaaah kimleri görüyorum blog alemlerine dalmış :)) Sırf bana yorumlar yazabilmek için geldin di mi ? :P Sevindirik oldum ha bi anda :D xesrax yanlış hatırlamış demek çünkü ben de hatırlayamadım bi an düşündüm :)Bi gün o botlarımın da fotolarını çeker gösterirsem hatırlarsın belki Esracım senin yollamadığını hehehh ..

NaDaS dedi ki...

ee tabiki, bu blogu yorumsuz bırakır mıyım. Mesajlaşmalarımızı başka başka platformlara da taşıyalım istiyorum, yaptım olacak :D Sağ üstteki kurukafalı saati pek bi beğendiğimi de ayrıca belirteyim :)

Junkhead dedi ki...

İyi yapmışsın valla süper oldu :)) Buarada o kurukafa saatimi ben de çok seviyorum ya ne güzel di mi heehehh :D arada bi de ağzını falan açıyo dikkat edersen :))))

Yorum Gönder