26 Kasım 2010

L.A. Girl ROCK STAR oje (Punk)

   Bu ojenin rengine bayılıyorum !! Çok acayip bi laciverti var ama petrol mavisi gibi de görünüyo bazen,yansımasına göre farklı tonlarda görünebiliyo ;) L.A. girl ojelerini cherryculture.com adlı siteden almıştım,gerçekten çok seviyorum bu ojelerimi ... Özellikle Rock star serisinde süperötesi renkler var,geri kalan bende olmayan renkleri de almak planlarım içinde . Baya da kalıcı,yapısı çok güzel ,4 güne kadar çıkmadan aynen kalabiliyo ;) Fotolarda 2 kat sürdüm ama 3 kat da sürülebilir,o zaman tam şişedeki rengini verir . Size göstereceğim ise Rock star serisinden Punk :D Bu ojeler şuan cherryculture sitesinde uzun süredir 4 $ dan 2.80 $ a düşmüş şekilde satılmakta ve bence fiyatı da çok uygun ... Bende 3 renk Rock star serisinde,1 renk Matte serisinden ve 1 renk de Metal serisinden var ,hepsine de bayılıyorum ! Renkleri görünce hepsini almak isteyeceksiniz uyarayım sizi hehehehh :P























                 ROCK'N ROLL BABY !! :)

6 yorum:

youknow dedi ki...

tırnagının dipleriyle uçları farklı sanırım oje yogunlugundan ama cok guzel durmus :D

Junkhead dedi ki...

Evet ya onu ben de farkettim fotolara yakından bakınca :) 3 kat sürsem daha iyi olcakmış valla .. Bi de flaşlı çektiğim için yarı saydamımsı çıkmış oje tırnağımda haklısın hehehh... Rengi beğenmene sevindim ;)

Pelin P.A. dedi ki...

Rengi çok güzelmiş gerçekten hayran kaldım. Ben de bakacağım cherryculture sitesine.

Junkhead dedi ki...

Evet süper değil mi rengi ? :) Ben de bayılıyorum valla bakmanı tavsiye ederim,sırf bu değil bütün oje serilerindeki renkleri harika bence !

NaDaS dedi ki...

Gerçekten harika. Cherryculture'un kargosu ne kadarmış ve takipli miymiş ?

Junkhead dedi ki...

Valla cherry nin kargosu ürün miktarına göre değişiyo ,mesela 7-8 ürün alınca 10-11 dolar falan olmuştu sanırım ... Sepete ürün atıp deneyince görürsün kargo ücretini :)) Takipli miydi tam hatırlayamadım ama değil galiba daa güvenilir site yan ben dediğim gibi 4 kere alışveriş yaptım ordan ve 4 kargom da 9-10 günde elimdeydi :D Seviyorum cherryculture ı ! Ama girince insan kendini tutamıyo hepsini alasım geliyodu ojelerin falan offf :P

Yorum Gönder