27 Kasım 2010

L.A Colors far paletleri

   Bu paletleri çok seviyorum :) Bunları da NYX ler gibi cherryculture sitesinden almıştım .. Almadan önce bu kadar harika olabileceklerini düşünememiştim . Ama bu farlar o kadar kalıcı ki ! Resmen 7-8 saat bozulmadan duruyor,tabi concealer+pudra üstüne uygularsanız süre bu kadar uzar ;) Bu paletlerin tam adı LA Colors 5 Color Metallic Eyeshadow Palette. Renklerine de bayılıyorum,bunlar bittikten sonra kesinlikle tekrar tekrar alacağım,özellikle favorim ve en çok kullandığım farlara sahip olan Mesmerize'ı ! 2 palet benim,2 palet de annemin var şuan . Annem de çok beğendi ve şaşırdı bu farların bu kadar kalıcı olmasına,en çok kullandığı farları bunlar oldu bi anda. Düşünsenize sadece 3 dolar bunlar hehehh :)) Yani aynı Flormar ve NYX ürünleri gibi fiyatlarına göre kalite ve performansları harika ! En çok da Mesmerize paletindeki mavi,mor ve fümeyi kullandım kullanıyorum,tam benlik renkler çünkü !! :) Şimdi foto ve swatch lara geçelim ... İlk 2 palet benimkiler,son 2 palet ise anneminkiler ... Fotolardan anlayacaksınız ki annem benden daha haşin kullanmış farları :D Hatta bi paleti hayli tüketmiş hahaa :))


                                                Sağdaki Wine&roses,soldakiyse Mesmerize



















      Swatch ları ( hiçbir swatchta baz kullanmıyorum,bunlar direk verdikleri renklerdir ;) :




















                                                      Sağdaki Stormy,soldaki Chromatic




















              Swatch ları :


4 yorum:

NİLCAN SADAWİ dedi ki...

Fiyatları çok uygun diye uyduruktur diye düşünmüştüm gerçi NYXlerde ucuz ama onlar ün salmış:p Demek bunlarda güzel cherryculture resmen bana gel diyo, listeme ekledim=)

Junkhead dedi ki...

Valla öneriyorum canım bu paletleri ;) Ben de öylesine almıştım başta renkleri güzel diye ama sonra araştırdım nette swatch larına falan da baktım fena değil herhalde diyerek aldım ama süpermiş ! :))

özge dedi ki...

adaşımm bende bu farların bu kadar iyi olabiliceğini düşünmemiştim. renkler güzel görünüyor.bu arada annen farı kullanmamış yemiş sanki :)))

Junkhead dedi ki...

Evet yaa anneme de söyledim naaptın sen bunu böyle kazımış yutmuşsun resmen dedim :D Eee dedi bütün yaz onu kullandım :) O kadar çok sevmiş yani,özellikle en baştaki rengi belirli olmayan rengi çok sevmiş :D Tavsiye ediyorum adaşım 3 dolara kaçırılmaz yani,başka renkleri de var ;)

Yorum Gönder