24 Kasım 2010

Hayatımın filmleri ...

   Sanırım takılarımın hemen hemen hepsini yayınladım tanıttım :) Şimdiiiiiii biraz en sevdiğim konulardan birine gelelim . Filmler !! En sevdiğim ve 1000 kere izlesem asla bıkmayacağım filmleri sizinle paylaşacağım,ama tüyo vermem ona göre izleyin kendiniz :D

THE MACHINIST

  Ben bu filmi 4 kere izledim ve şimdiye kadar sanırım en fazla izlediğim film oldu :) Bu film anlatmakla olmaz,izlemeniz lazım . Acayip bi filmdir gerçekten insanın tüylerini diken diken yapar ... İçini acıtır,ve film bittiğinde sesiniz soluğunuz kesilir düşüncelere dalarsınız tabi o sırada hala tüyleriniz diken dikenliğini korumaktadır :)) Hatta ve hatta muhteşem Christian Bale'i yanlış hatırlamıyosam ilk bu filmde tanımıştım... Adam bence hayatının rolünü oynamış bu filmde,sırf bu film için bi sürü kg.vermiş,filmi izlediyseniz ya da izlerseniz anlarsınız zaten ... Kendini rolüne öylesine kaptırmış ki bu izleyiciye de direk yansıyor . Neyse daha fazla söze gerek yok ben,izlemeden ölmeyin diyeceğim filmlerden biridir kendileri ! ;)

AMORES PERROS

  Amores perros ... Türkçe'ye Paramparça aşklar köpekler diye çevrilmişti . Gael Garcia Bernal başrolde . İzleyin !! ;)

KNOCKIN' ON HEAVEN'S DOOR

  Bu şarkı değil mi,böyle bi film mi varmış dediğinizi duyar gibiyim :) Ben de ilk duyduğumda şaşırmıştm bi süre için ... Ama böyle bi Alman yapımı film var hem de muhteşem bi film var yaaa ! ;) Ben bu filmi izledikten sonra, daha önce nası kaçırmışım nası haberim yokmuş diye şaştım kaldım inanın . Öyle bi film ki bu,hani bi an ağlatırken 2 sn.sonra güldüren filmler vardır ya,aynen onlardan işte ! Genel olarak filmin türünü komedi-dram-macera olarak adlandırabiliriz . Filmde yer yer hep gözlerim doldu durdu,hele ki bi finali vardır efsanedir benim için !!! Anlatamam size,bulun izleyin diyorum sadece :)








MUSTAFA HAKKINDA HERŞEY





    Bir Çağan Irmak filmi ama fazla duyulmamıştır diğer filmleri gibi,ve çok izleyicisi olmadı kanımca ... Ama benim en favori Türk yapımı filmlerimdendir kesinlikle ! Başrollerde Fikret Kuşkan ve Nejat İşler var . Hepsinin de oyunculukları ayrı ayrı süperdir,dram-gerilim tarzında bi film ... Hatta Mor&Ötesi'nin "Bir derdim var" şarkısı bu filmin soundtrack inde yer alır,filmde bu şarkıyı duymak daha bi hoş gelir insana .





ORANGELOVE

    Bu filmi de bi anda keşfettim ve bayıldım !! Herkesin pek duyduğu bi film olduğunu sanmıyorum ama izlenmeye değer kesinlikle ! Yalnız şimdiden uyarayım,film biraz fazla bunalım ve dram yönü çok ağır basmakta . Oyuncular çok sevimli ama bi o kadar iyiler ... 3 kere falan izledim ben bu filmi . Filmin finali çok acıklı hazırlıklı olun derim !







 NE LE DIS A PERSONNE (TELL NOONE)

   Bu film hayatımda izlediğim en acayip en zekice senaryoya sahip filmlerden diyebilirim ! Yönetmeni çoğunuzun Jeux d'enfants filminden tanıyacağı Guillaume Canet ;) Ben de filmin imdb puanını ve yönetmeni görünce direk atladım tabi merak edip izledim ve bayıldım !! Buarada başroldeki abimiz de Dustin Hoffman'ın hık demiş burnundan düşmüştür,hatta film başladıktan sonra bi süre boyunca "bu Dustin Hoffman değil mi ya .." diye düşündüm durdum :D İzleyin diyorum !! Ben öyle dandik ıvır zıvır filmler tavsiye etmem yani film zevkime güvenin derim arkadaşlar ;)






  Vee işte Dustin Hoffman'ın ikizi Fransız oyuncu François Cluzet :)) Nası ama aradaki benzerlik çok acayip di mi hehehee ...









JEUX D'ENFANTS

   Veeee çoğunuzun izlemiş olabilceği ve beğenmeyen olmadığını düşündüğüm film !! Süper bi aşk hikayesi ... İlk izledikten sonra gece yatınca resmen hala filmdeydim ya çok etkilenmiştim,bikaç kere ağladım da izlerken :) Klasik aşk filmlerine benzememesi çok hoşuma gitmişti,ben sevmem öyle vıcık vıcık aşk dolu filmleri ... Biraz farklı bi yanı olmalı aşk filmi de olsa insanı baymamalı ne bileyim anlayın işte demek istediğimi ;) Mesela yukarıda bahsettiğim Orangelove öyle acayip bi aşk filmiydi,acayipti ama filmden de aşk fışkırıyodu ama öyle klasik aşk filmlerinde olduğu gibi gözünüze sokarcasına deildi . Neyseeee çok konuştum,buarada bu filmin o 7 küsurluk imdb puanını haketmediğini düşünüyorum. Bence bu film daha fazla puanı hakederdi ama imdb de bazen böyle garip puanlamalar olabiliyor gerçi alıştım artık :D 





Favori bikaç sahnemden biri kesinlikle buydu !! Vee orda çocuğun söylediği "La vie en rose" şarkısı ... Off bee bi de yağmur altında ne sahneydi ama ! 


   Bugünlük bu kadar film yeter :) Bunları tavsiye niteliğinde de paylaşıyorum haberiniz olsun ha ... İzlemedikleriniz varsa aralarından seçer izlersiniz,emin olun pişman olmazsınız ! ;)






0 yorum:

Yorum Gönder