27 Kasım 2010

Flormar farlar

   Ben Flormar ürünlerini çok severim eskiden beri,ama gittikçe geliştirdi kendini herkes farkındadır zaten bunun :) Bu tekli farlarına da bayılıyorum,yapıları ve pigmentasyonları o kadar güzel ki !! Aşık olmamak elde değil resmen hehehh :D Farkedeceksiniz ki en çok mor farı kullanmışım,yeşili henüz hiç sürüp dışarı çıkmadım,kahverengiyi bi kere sürdüm sanırım ... Beyaz olanı aslında kaş altı aydınlatmak için almıştım ama beyazın tonu baya bi belirgin parlakmış o yüzden kullanamıyorum öylece duruyor :( Siyah olanı ise yeni aldım sayılır,2 kez kullandım çok seviyorum,öyle korkunç derecede simsiyah bi duruşu olmuyor,ayarlayabiliyorsunuz renk miktarını ve hepsinin de sürümleri yumuşacık kadife gibi !! Harikalar hem de bu fiyata ! Herkese tavsiye ediyorum Flormar farları ;) Önce toplu halde fotolarına bakalım ... Bunlar gerçek renklerini yansıttı hemen hemen ;)



  Numaraları:
Mor - 08
Yeşil - 13
Beyaz - 16 olması lazım
Kahverengi - 10
Siyah - 04

  Ve swatch lar :





4 yorum:

Shayna dedi ki...

Renkler çok güzel.
bende de siyahı var.eyeliner gibi sürüyorum bazen
far olarak fazla sürünce bulaşıyor aman dikkat:))

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler canım ;) Ben direk sürmüyorum,concealer+pudra üzerine uyguluyorum baya gidiyor öyle bulaştığı olmadı valla :))

Shayna dedi ki...

Benim göz kapaklarım küçük olduğundan az kaçırsam ayarını kaş altına bulaşıyor:))
Ağır gelmiyor mu göz kapağına concealar+pudra canım?

Junkhead dedi ki...

Canım ben sırf göz makyajım kalıcı olsun diye uzun süreli dışarıda olacağım zamanlar sadece göz çevreme concealer+pudra uyguluyorum ;) Baya farkediyor çünkü direk far sürmeye göre,tavsiye ederim .Ten makyajı yapmadığım için göz makyajım kalıcı olsun bari diye böyle yapıyorum bi süredir :)

Yorum Gönder