28 Kasım 2010

Due Date'e gittim !!

   Bugün erkek arkadaşımla Due Date filmine gittik ... Heyecanla beklediğim bi filmdi,tabi içinde Robert Downey olan tüm filmleri heyecanla beklerim ben :)) Adam resmen oyuncu olmak için yaratılmış,çok beğeniyorum gerçekten iyi bi oyuncu ... Filmin yönetmeniyse The Hangover'ın yönetmeni Todd Phillips . Zaten filmin tarzından da hemen anlaşılıyor,bu da bir yol filmi ;) Todd Phillips'in bi başka yol filmi daha vardır,o da Road Trip .. Genelde 3 filmin de tarzı ve komedi unsurları benzer şekilde zaten :) Due Date'i Git Başımdan diye çevirmişler bence filmin konusuna uymuş ama çeviri uymamış orjinal isme ,benim böyle bi takıntım vardır,tüm film ve dizi isimlerini orjinaliyle kullanırım çünkü çevirileri çok saçma ve komik olabiliyor çoğu zaman,ona sinir olurum hep hehehh ... Filmde Robert Downey Jr.a yine The Hangover'da da oynayan Zach Galifianakis eşlik ediyor. Bence süper komik bi ikili olmuşlar . Ben filmi çok beğendim,çok da güldüm .Hele gece ot içtikleri sahnede Pink Floyd - Hey you çalınca mest oldum resmen beklemediğim bi anda şarkı kendini gösteriverdi :) Klip tadında oluverdi bi anda çok hoşuma gitti o sahne ! Filmde Juliette Lewis ve Jamie Foxx'un da kısa süreli rolleri var . Ben filme 10 üzerinden 8 verdim,ama imdb puanı 7de kalmış ona şaşırdım,yine az olmuş işte oy verenlerin saçmalayacağı tutmuş yine herhalde . Kısacası filmi tavsiye ediyorum,gülüp eğlenmek ve süper ikili olmuş Robert Downey ile Zach Galifianakis'i izlemek istiyorsanız DUE DATE'e gidin ! ;)

Imdb sayfası ;)












   :D :D :D

0 yorum:

Yorum Gönder