25 Kasım 2010

Claire's esinlenmesi zincirli kolyem

   Bu kolyenin benzerini geçen sene Claire's te görmüştüm,hatta ordakinin rengi koyu griydi ve çok beğenmiştim ama fiyatı biraz fazlaydı almadım. Eee çünkü yapımı çok basitti,kendim farklı versiyonlarıyla yapabileceğim bişeye niye para vereyim ki dedim,oturdum evde giymediğim eski siyah penye bi bluzu kestim parçaladım,araya zincirleri de kattım ve da daaammm !! Siyah,yakası açık bluzların üstüne süper duruyo,sanki bluzun bi parçasıymış gibi görüntü oluşuyo ;) Bu sene de çok modaydı zaten bu tarz aparatlı bluzlar biliyosunuz . Sizce nası olmuş,beğendiniz mi ?? Bu tarz ve bunun farklı versiyonlarından yapıp dükkanımda satışa koymayı düşünüyorum,nası olur dersiniz arkadaşlar ? :)




2 yorum:

xesrax dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun bloğun cnm :*

Junkhead dedi ki...

Teşekkür ederim canım ;)

Yorum Gönder