25 Kasım 2010

Çanta süper ama renkler bana uymaz :(

   Bu çantayı şimdi lovelyshoes a bakarken gördüm ve bayıldım herşeyine !! Ama gel gör ki ben mor veya siyah renkten başka renk çanta kullanamıyorum,napayım böyle bi takıntı işte ... Hele kahve-taba tonlarıyla da hiç aram yoktur :( Ama bu renkleri kullanıyo olsaydım bu çantadan alırdım herhalde ... 3 rengi var :












   Aslında 2.renk çok hoşuma gitti ama ne bileyim yahu siyah renge alışmışım herşeyle uyum sağlıyo sonuçta :)  
   Bu modeller de çok hoş ... 


   Güzel ama fazla büyük bana göre :(




   
   Zımba takıntım olduğunu söylemiştim daha önce :D O yüzden kıyafet ve aksesuar paylaşımlarım bol zımbalı olabilir gülmeyin ya da yeter yahuu demeyin ona göre :P


   Bu da acayip,ilginç bi modelmiş o yüzden paylaşayım dedim :)






   Bunu da beğenirim :






   Buna da "woowww !!! " diyorum !






    Veeee bu çantanın modeline aşık oldum diyebilirim !!! Ama gel gör ki bi tek bu rengi var :( Bunun siyahı olacaktı oof ooffff ...




   Hahahh bu çanta da biraz fazla şirinmiş tüylü müylü :D








  Bir de şu cüzdanımsı şeyler var,bunlar da pek bi orjinal pek bi şirin canııım ... :))




   Neyse yahu ben film izleyecektim,saat olmuş gecenin 2si hala hızımı alamadım blog telaşındayım haa sanki herkes benim bişeyler paylaşmamı bekliyormuş gibi ne kovalıyosa artık anlamadım kendimi :D Haydiinnn ben filme uçuyorum, bi türlü izleyememiştim şimdi uyku bastırmazsa izleyecem inşallah "Kampüste çıplak ayaklar" adlı Cansel Elçin'in yapıtını :)) İyi uykular,tatlı rüyalar yatacak olanlara ... Bi sonraki süpriz postumuzda görüşmek üzreee ! ;)

2 yorum:

misanthrope dedi ki...

Kızım sen beni öldüreceksin :D

Junkhead dedi ki...

Yok ben öyle şey yapmam aaaa :))) Muckk !

Yorum Gönder