30 Kasım 2010

Bugünün ganimetleri

   Bugün Kipa'ya gittim Body Shop'a uğramak için ama aklımda Claire's mat ojelerinden de almak vardı hazır gitmişken tabi :) Dün tesadüfen Body Shop'ta Neroli Jasmin serisinde 2 al 1 öde olduğunu öğrendim,iyi ki de öğrenmişim yoksa çok üzülürdüm,çünkü Vanilla body mistten sonra 2.favorim Neroli jasmindir ;) Ben onları baya parfüm niyetine kullanıyorum 2 senedir,çok da memnunum valla vazgeçmeye niyetim yok ... En son Vanilla'yı da 2 al 1 ödeden almıştım,keşke Jasmin de kampanyaya girse diyordum ki girdi ,ama kızlar haberiniz olsun kampanya bu perşembeye kadarmış,görevli kız söyledi ;) Buarada çok cici yılbaşı setleri de gelmiş,bakamadım hepsine ama 5li çeşit çeşit lip balmları gördüm,hem de çok şirin lolipop şeklinde bir ambalajın içindeydi ,çok hoşuma gitti onlar :) Fiyatı da 34-35 tl.civarıydı yanlış hatırlamıyorsam ... Neyse işte spreylerimi aldım sonra Claire's e gittim ordan da 2 tane mat oje 1 oje matlaştırıcı ve 2 renk de normal oje aldım . Buarada Claire's oje matlaştırıcı kullananlara bir sorum olacak : biraz önce tırnağımda ojenin üstüne bir parmağıma sürüp deneyeyim dedim ama kururken garipleşti ve böyle beyaz sakızımsı şeyler oluştu tırnağımın üstünde yer yer :S Anlamadım niye öyle oldu ya çok mu dandik bu acaba ?? Kullananlar söyleyebilir mi acaba sizde de öyle birşey oldu mu ?? :(( Sonra ordan çıktım Flormar standına daldım,ordan da kaptım birkaç oje,bir de ruj kaptım . Son olarak Golden Rose standının önünden geçiyordum kiii hadi dedim burdan da alayım birkaç oje :D Dayanamadım ve aldım ... Fotolar ve swatchlarla devam edelim :)

                                               Toptan görünüm :


                                              Body mistlerim :

                                                                        Golden roselar :

                                                                                     Soldan sağa :
                                                                              1-Golden Rose Paris 107 (süper koyu bir lacivert)
                                                                              2-Paris serisi 69 (rengarenk simler var içinde)
                                                                              3-Nail art serisi 111 (simli mor)
                                                                              4-Ceramic serisi 139 (pırıltılı eflatun-mor arası bir renk)



                                                                              Claire'sler :


                                                                               Soldan sağa :
                                                                    1-Claire's nail polish 47 (hoş bir fuşya)
                                                                    2-Claire's nail polish 54 (koyu patlıcan moruna benzer bir mor)
                                                                    3-Matt serisi 24 (mat koyu kırmızı)
                                                                    4-Mat serisi 32 (mat eflatun-mor arası)
                                                                    5-Oje matlaştırıcı


       Flormarlar :   

 
                        Soldan sağa :
                                                             1-Supershine serisi 14 (pırıltılı canlı bir koyu mor
 2-Nail art 12
                                                            3-Supershine serisi 10 (pırıltılı koyu sütlü kahve)
                                                           4-Normal seri 308 (yanardönerli şeffaf bir renk)




Veee bunlar da tırnakta değil ama peçete üzerinde ojelerin swatchları :) Soldan itibaren boylamasına ilk sıra Golden Roselar,ortadaki sıra Flormarlar ve son sıra da Claire'sler ...

    Bu da Flormar supershine serisinden 519 numara rujum ;) Aslında canlı bir pembe tonu gibi görünüyor ama sürünce şeffaf ve pırıltılı bir pembeye dönüşüyor,çok hoş bir parlaklık veriyor ve yapısı da gayet yumuşak ...

                                                                                                                                                                      
 

12 yorum:

mughetto dedi ki...

claires ojeleri çok severim ama matlaştırıcısını kullanmadım hiç. *_*

Junkhead dedi ki...

Ben de matlaştırıcı çıkardığını yeni öğrendim sayılır,alayım bari dedim ama garipleşti ojem matlaşırken yahuu :S

youknow dedi ki...

matlastırıcı olarak rımmelinkini kullanmalısın sevildende clairestende iyi ben onu kullanıyorum bloguma bak istersen görürsün :d

Junkhead dedi ki...

youknow,teşekkürler .. Rimmel'in de matlaştırıcısı olduğunu biliyorum ama Rimmel markası sadece Watsons'ta satılıyor,ve Watsons da benim her zaman gidebileceğim bir yerde değil malesef :( O yüzden Rimmel'inkini bir süre daha alamam herhalde ...

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan :) TBS 'un Neroli Jasmin kokusunu bende çok seviyorum :) Bir zamanlar White Musk vardı, onunla beraber favori body shop kokum hatta :)

Ojeler de çok güzel, claire's in mat eflatun ve koyu mor ojelerini özellikle beğendim, bir an önce claire's e gitmem lazım benimde :)

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürleeer :) White musk yok mu artık ya ? Ben de anneme body mistleri tavsiye ediyodum bi ara o White muskı beğenip almıştı o da ama ben beğenememiştim onu :) Claire's ojelerinin renk seçeneklerine bayılıyorum ya,bi girdim mağazaya ve yine her zamanki gibi şunu mu alsam bunu mu alsam,hadi bunu da alayım bari dedim alarak çıktım :D En çok mor tonlarında almışım doğal olarak :P

makeupwithstyle dedi ki...

Az önce yorum gönderdim ama hata verdi sanırım, o yüzden çifte yorum olursa şimdiden özür :)

White Musk hala olabilir de aslında, belki de ben görmedim :) ben seviyorum ya o kokuyu :)

Junkhead dedi ki...

Yok yok tek yorum olmuş merak etme :) Ben de direk Vanilla ve Jasmine odaklandığım için White musk hiç dikkatimi çekmemiş :D Haa bi de şu rengi mavi olan Aqua lily var,o da süperdir.Onu ben bi yaz kullanmıştım,tam yazlık bi koku böyle ferah ferah ;)Benim parfüm olarak kullandığım bu TBS body mistler işteee hehehh :D

NaDaS dedi ki...

Flormar'ın moruyla Golden Rose'un simli moruna bittim, müthiş tonlarmış. Peçete üzerindeki 2. sıra en sağdaki bordo da yakıyor. Güle güle kullan Junkım.

Junkhead dedi ki...

Saol Nadasım ;) Buarada o bordo dediğin aslında kırmızı ama koyu sanırım tonu biraz :) Valla ben hepsine bittim :D O simli olan yalnız normal oje değil nail art ojelerden,onunla siyah oje üstüne desen yapma fikri geldi de aklıma o yüzden son anda aldım hehehh ...

misanthrope dedi ki...

matların rengine bittim, İzmir'e gelince beni de götörsene oraya :P
Tırnaklarında da görelim ayrıca bakalım beğenelim :)

Junkhead dedi ki...

Götürürüm yavruş,sen gel de İzmir'e ;) Yarın tırnakta hepsini göstermek gibi bir sürpriz yapabilirim :P

Yorum Gönder