25 Kasım 2010

Blogunda kendi çapında takılıyor hissi ...

    Evet bu his bende şuan fazlasıyla mevcut ... Gerçi bloglanalı henüz 3 gün oldu ne bekliyosun diyenler olabilir ama insan garipsiyo işte anlarsınız :) Siz ilk blogunuzu açtığınızda hissetmediniz mi diye sorarım size ?? Valla sanki böyle fotoları yazıları boş boş yazıp ekliyomuşum gibime geliyo,acayip bi his gerçekten ... Ulan diyorum napıyorum ki ben,kim senin yüzüklerini,ojelerini,çantalarını,sevdiğin filmleri,müzikleri merak eder ki ? Seni tanımadan bunlar niye milletin ilgisini çeksin diyorum ama sonra bi duruyorum ,kendim de aynı şeyi yaptığıma göre elbet beni tanımasalar da blogumda gezinir yazılarımı fotolarımı incelerler herhalde diyorum :) Sonuçta bu blog olayı böyle bişey deil mi,gerçi bana bunları derken bile garip geliyo ama ooff neyseee ...... İşte içimde böyle bi his var şu saatlerde ... Psikopat gibi durup durup sayfayı yeniliyorum,izleyici veya yorum var mı diye kontrol etmekten kendimi alamıyorum . Hadi bakalım,bunları düşünmem belki de saçma ve gereksizdir,sonuçta daha tazecik benim blogum :D Gün geçtikçe elbet izleyicilerim artacaktır,paylaştıklarımı inceleyip keyif alan ilgilenenler artacaktır diye ümiiiidedip bu yazımı bazı morlu karelerle sonlandırıyorum ...




6 yorum:

rosein dedi ki...

ben o hisse hiç kapılmadım çünkü hep kendim için yazıyordum en başta, sonradan başkalarının okuduğunu farkedip onun için de mutlu olmaya başladım.hiç kimse okumuyor sandığın zamanda bile okunuyorsun aslında. istatistiklere göz atmak iyi gelebilir =) başarılarr.

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürler desteğin için :) Ne bileyim insan bazen öyle düşünüyo işte :)) Sana da başarılaaar ...

Junkhead dedi ki...

Buarada ben istatistiklere bakamıyorum ya,sorun var sanırım ,göstermiyo :(

xesrax dedi ki...

o his başlarda olur tatlım,ama sonra geçiyor mrk etme. sen dvm et:)

NİLCAN SADAWİ dedi ki...

Ofh bendede olmuştu=) Ne gıcık diilmi bi sürü şey paylaşıyosun hevesle sonra kimse bakmıomuş gbi geliyor ama öyle değil bakıyolarda biz görmüyoruz=) Ben mesela ilk yorum aldığımda çok heycanlanmıştım=)

Junkhead dedi ki...

Hehehh,alışıyorum yavaş yavaş kızlar :) Sayfama sayaç koydum,ordan artık anlıyorum sayfama bakılıp bakılmadığını,iyi oldu o konuda :D Yorum gelince ben hep heyecanlanıyorum yahu :))

Yorum Gönder