23 Kasım 2010

Ben de bloglandım :)

  Herkese selam ! Son zamanlarda çok fazla blog larda gezmeye başlamıştım . Özellikle de kozmetik,moda ve tasarım içerikli blog larda :) Dedim ki ben niye bi blog açmıyorum , ve bugüne kısmetmiş işte huzurlarınızdayım ... Öncelikle blogumda kendi tasarladığım ve yarattığım takıları paylaşacağım . Yani asıl amacım bu oldu blogumu açarken ;) Takılarımın satışını yaptığım bir de dükkanım var pasaj.com da , ilgilenenler ürünlerimi beğenenler oradan bunlara sahip de olabilir . Alacak olmasanız sırf girip dükkanımı gezseniz bile beni mutlu eder emin olun :) Sağ tarafta pasajımın linki mevcuttur,oradan dükkanımda gezintiye çıkabilirsiniz arkadaşlar ... İlk takı yapma maceram tabi ki önce kendime bikaç şey yapmak istememle başladı . Tabi ilk zamanlar gayet yapımı basit takılar yapıyordum ,ama görünürde benim hoşuma gidiyordu yapımı basit dahi olsa sonuçta görüntüleri iyiydi hoştu :D Sonra sonra yaptıklarımı geliştirmeye başladım, tabi bu geliştirme sürecinde kendime ve aileme takılar yapıyordum . Ben bi yüzük manyağı olduğumu takıları yaparken anladım :)) Şuan 40ın üzerinde yüzüğüm vardır belki de,saymadım bilemicem ama kendi yaptığım yüzüklerle birlikte sürüyle yüzüğüm var ... Çok seviyorum yüzükleri,genelde dikkat çekici pek de minik olmayan farklı model yüzükler severim . Neyse konumuzdan sapmayalım di mi :) Bu takı yapma ve geliştirme sürecinde kendime yaptığım takılar bi sürü oldu ve birikmeye başladı,sonra dedim ki ben bu takıları sürekli kendime yapmaya devam edersem bu böyle olmayacak ,biraz da yabancılar için yapayım dediiiiim ve takılarımı satışa koymaya karar verdim . Bi süre gittigidiyor da satışa sundum,orada bi dükkan açmıştım 1 seneye yakın orada sundum tasarladıklarımı :) Oradan birazcıcık umudu kesince başka yerler araştırmaya başladım ve pasaj.com u buldum . Tamam dedim artık burada bi dükkanım olsun benim için şimdilik yeterli . Az ve öz de olsa oradan satmaya çalışıyorum ürünlerimi ... Umarım bu blog takılarımın daha da görülmesini ve dükkanımın duyulmasını sağlar . Kendi ellerimle yaptığım bir yüzüğün veya kolyenin vb.nin hiç tanımadığım birilerinin parmaklarında,boynunda,kulaklarında olacak olması beni çok mutlu ediyor ve heyecanlandırıyor gerçekten :) Ve tabi yaptığım takıların beğenilmesi çok mutlu ediyor ... Tasarımlarım dışında da kozmetik,müzik,sinema içerikli paylaşımlarım olacak . Neyse şimdilik fazla bişey söylemek istemiyorum . Umarım blogumda gezinmekten ve paylaştıklarımdan memnun kalırsınız ;)HAA BUARADA BUNU SÖYLEMEZSEM OLMAZ ! TAM BİR MOR DELİSİYİM BEN,MOR BENİM KUTSAL RENGİM :))) AMA ÖYLE BÖYLE DEİL YANİ ELİMDE OLSA TÜM DÜNYAYI MORA BOYARDIM,BENİ TANIYAN HERKES DE BİLİR MOR TAKINTIMI :D HEDİYE ALIRKEN FALAN HER ZAMAN MORU VAR MI DİYE BAKARLAR ALACAKLARI ŞEYİN,HEP MOR BİŞEY ALMAYA BAKARLAR :) YANİ ÇEVREMDEKİLERİ DE AYARTMIŞIM MOR MORRR DİYE :) İşteee böyleee ...

8 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Hoş geldiniz, iyi ki geldiniz blog alemine :) Ben hala yazıyı yazamadım, göz iltihabı geçiriyorum, hiç keyfim yok :(

ChunLi Beauty dedi ki...

canım blogun hayırlı olsun :D mor sevdanı itsbeautyden biliyorum :) seni takibe aldımmm :)

Shayna dedi ki...

Hayırlı olsun canım.Takılarını çok beğendim.Böyle bir yeteneiğin olduğunu yeni öğrendim;))

Junkhead dedi ki...

Kızlar çok teşekkür ederim ... Çok mutlu oldum :)

Marjocum sizli bizli konuşmaya gerek yok yahu sevmem ben öyle :)) Tabi senin için de sorun yoksa ... Çok geçmiş olsun ,yazıyı yazdığında bana haber verirsin çok sevinirim ;)

Shayna cım saol canım,ben de sen dahil itsbeauty kızlarından bazılarının blogu olduğunu bilmiyodum yeni gördüm heheehh ...

Chunlicim sana ve herkese de morlu günler diliyorum :P

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

tamam çok sevinirim hatta :D senin de itsbeauty hesabın olduğunu bilmiyordum, hay Allah neden geç keşfettim pasajını bilemiyorum :( Sağ sütunda en alttaki yüzüğe bayıldım şu anda! Benim olmalı :D

Junkhead dedi ki...

O yüzükten pasaja satışa da koymayı düşünüyorum,başka yeni modellerle birlikte Marjocum ;) Beğendiğine sevindim,ben de çok severek takıyorum onu :) valla ben 1 seneyi geçti itsbeauty deyim,ordaki nickim de Junkhead hatta,sende mi varsın orda aa ?? :D

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Aaa görmüştüm senin nickini, hiç yabancı gelmiyor bana :) Benim itsbeauty nickim Marjolaine :P Mor ve siyah taşlı yüzüğün benzerini yaparsan sevinirim valla :D

Junkhead dedi ki...

Görmüşsündür ya :)) O yüzük taşlı mı görünüyor ordan :D Aslında fimodan yaptım ben onu :) İstersen yapıp pasajda listeyebilirim tabi ki ;) Mor-siyah harici başka renkler de seçebilirsin ...

Yorum Gönder