25 Kasım 2010

BB Cream lerim ... (Missha vs. Dr. Jart)

   BB cream lerin ne olduğuna dair hiç bi fikrim yoktu ta ki bikaç ay önce itsbeauty forumda kızlardan duyana kadar :) Sonra pek fazla araştırmadan ,içlerinde en iyileri Missha dendiği için denemek amacıyla ebay den en küçük boyunu satın aldım .Aldıktan sonra bikaç kez kullandım ve gayet memnun kaldım . Ama nette bb cream leri araştırmaya da devam ediyodum bi yandan :D Vayy bee dedim amma markanın bb cream i varmış hem de çeşit çeşit ... İnsanın beyni duruyo gerçekten de .Veee uzun araştırma incelemelerim sonucu bi markanınkini daha denemeye karar verdim,bu da ebay fiyatı diğerlerine göre biraz daha fazla olan Dr. Jart oldu .Bunu seçmemin bi nedeni de benim aldığım Silver label olanın yağlı ciltler için olduğu ve sürünce cildi mat gösteriyo olması ... Ben de r. Jart silver label ın tam boyunu aldım ;) Onu da geçenlerde kullandım ilk kez ve şuna karar verdim ki Dr. Jart kesinlikle daha kapatıcı ve daha yoğun bi yapıya sahip,yani Missha'ya göre . Fotolarda da göreceksiniz Missha daha saydam ve sıvı bi yapıya sahip gibi,ama Dr. Jart daha belirgin kapatıcı görünüyor .Buarada ben 2 bb cream i de elimin üstüne çok yayılmasın diye fazla yedirmedim o yüzden yanılmayın fotolara bakarak,yüze sürünce böyle bembeyaz hayaletimsi durmuyo yani . İkisini de yüze sürüp yedirdiğiniz zaman aydınlık,sağlıklı bi görüntü oluyor ve renkleri cilt tonunuzla bütünleşiyor bi süre bekledikten sonra ;) Dr.Jart'ın kokusu yok,Missha'nın çoook güzel hafif bi kokusu var ...Ben Missha'nın açık tenliler için olan 21 nosunu almıştım ve bana tam uydu bi sorun olmadı. Dr.Jart silver label ın ise tek rengi vardı sanırım.Buarada bu Dr. Jart ın da başka çeşitleri bulunuyo diğer bb cream markalarının olduğu gibi,mesela Silver label yağlı ciltler için dedim ya,bi de Black label olanı var o da normal ve kuru ciltler içinmiş haberiniz olsun ;)Birini tercih etsen ne ederdin derseniz,Dr. Jart derim çünkü daha kanım ısındı ne bileyim hehehh ;) Bunlar da fotolar ... (Akşam ve telefonla çektiğim için anca bu kadar belirgin olabildiler,kusura bakmayın )


Bu elimin bb cream siz saf hali :)



Bu da bb cream li hali ... Soldaki daha grimsi beyaz duran Dr. Jart oluyor ;) Sağdaki ise Missha arkadaşlar ...







    Umarım sizlere az da olsa fikir verebilmişimdir ;)

0 yorum:

Yorum Gönder